Hallo,
Ik heb zo de verhalen eens gelezen.
Natuurlijk valt er over smaak te twisten, en over de duurzaamheid en functionaliteit van de stikkers.
Maar de inzet van Jamal en harrie waren wel op verzoek van leden, en met de beste bedoelingen.
Mijn voorstel is om kontakt met Harie op te nemen.
Een aantal leden die ontwerpen maken, deze op de site zetten en dmv stemmen voor een bepaalde datum, de mooiste laten kiezen door de leden.
Gelijk binnenstikkers laten maken.
De kosten die Harrie heeft gemaakt voor de oude stikkers, en de kosten die moeten worden gemaakt voor de nieuwe stikkers, dragen we met z'n allen.
We mogen Harrie absoluut niet met de gemaakte kosten laten zitten.
Het rekeningnummer van Harrie is bekend.
Als Harrie de gemaakte kosten wil vermelden,en delen door het aantal leden is het niet zo moeilijk om te berekenen hoeveel een ieder moet betalen.
Harrie mag ook best een bedrag hieraan overhouden voor de toekomstige kosten van het beheer e.d.
Hij organiseert geregeld technische dagen, steekt veel tijd in onze hobby, en moet er zelf ook een beetje van kunnen leven natuurlijk.
De zaak moet ook doordraaien.
Een jaarlijkse bijdrage heb ik geen problemen mee, maar dat is mijn visie.
Komentaar leveren is inderdaad niet zo moeilijk, maar proberen een oplossing te bedenken waar we iedereeen mee tevreden kunnen houden is niet altijd eenvoudig.
Hopelijk heb ik hier toch een bijdrage in kunnen leveren met dit voorstel.
Groetnis fan Jan, Út Drachten.