Hallo allemaal,
Interessant topic! Ik heb serieus overwogen om naar Route Mobiel over te stappen met mijn vorige auto, die niet te oud was. Wilde echter eerst even afwachten hoe RM het zou doen op het gebied van snelheid, reparatiekunde en dekking. Wat betreft hun kundigheid heb ik zo mijn twijfels, omdat uit onderzoek is gebleken (meen ik) dat RM eerder auto's afvoert dan de ANWB (die dus meer ter plekke repareert). En dat is wat ik wil, weer rijden...!!!
En nu ik in een klassieker rijdt is het niet eens meer mogelijk bij RM... Raar maar waar...
De reden dat ik heb overwogen om over te stappen is de volgende. De ANWB doet zeker een aantal goede dingen. Maar naar mijn mening laten ze zich er iets teveel op voor staan dat ze zoveel leden hebben. Zo van, wij zijn zo'n grote organisatie met zoveel leden, met ons moet je rekening houden!!! Waar ze dan compleet aan voorbij gaan is het feit dat 90% (ik denk dat dat nog een voorzichtige schatting is) niet lid is van de ANWB om de ANWB, maar vanwege de Wegenwachtservice. Als ze die twee los zouden koppelen zou de ANWB ontzettend veel leden verliezen, schat ik zo in. Maar verder ben ik over het algemeen redelijk tevreden over die club... En gelukkig maar, want ik heb nu geen keus meer...
Groeten,
André