Goede Morgen,
[quote="Jurgen"]Beste Wilco,
Leuk he? Oldtimers kijken.
Dan had je waarschijnlijk de dorpelkoppen geheel aan moeten pakken, en een paar wielranden. Dat loopt al gauw op.
Afbladderende tectyl bij de krikpunten kan nog, maar ja, lekker laten staan ja, tenminste, als je iets zoekt wat meteen klaar is, sluit dit niet aan nee.
Ja, het is vervelend, ze verdoen je tijd. Waar ben je precies naar op zoek, we krijgen in de mailbox van Klasse Klassiek nog wel eens wat aangeboden.
Wat ik zoek, is een nette W123 op benzine, automaat, bj +- 1977 (belastingvrij of bijna) Met zeer weinig of geen roest
Een coupe of sedan, liefst geen lichte kleur bekleding(maar als dat het enige min punt is geen probleem)
En vooral een goed onderhouden Mercedes W123 . Een 6 cilinder heeft de voorkeur maar is geen must !
Heb ook nog altijd een zwak voor een W124 coupe (300ce)
De 230E die ik gisteren heb bekeken gaat het ook niet worden, vond de auto in het geheel niet erg fris over komen.
Bekleding van binnen erg smerig , dashbord zaten wat scheuren in, wel weinig roest kunnen vinden 1 deur aan binnen kant en bij het achter raam links onder in de hoek zat een gerepareerde plek die alweer begon.
En het was een echte rokers auto van binnen !
Heb onder tussen 2 mooie Mercedesen hier op het forum aan geboden gekregen die ik graag zou gaan bekijken!
Met vriendelijke Mercedes groet Wilco
Dus niet mijn keus......