[/quote]
Waarom is het zo erg om met kenteken op internet te staan? De combinatie kenteken en een bepaalde plaats en tijd waar je de auto hebt gesignaleerd kan ik me voorstellen, maar alleen kenteken toch niet?
Ik vraag het omdat ik zelf veel oude auto's fotografeer en op internet zet. Veel oude auto's zijn trouwens wel te herkennen aan andere zaken dan alleen het kenteken (hier bijvoorbeeld aan het gat in de grille).[/quote]
Ik wil alleen maar even aangeven dat niet iedereen graag zijn kenteken op het internet wil hebben! Ik ben daar dus één van. Ik heb geen zin om diep op deze zaak in te gaan, maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je leven behoorlijk ingrijpend veranderd als je door een psychopaat in je privé situatie bedreigd wordt! Verder mag iedereen een andere mening hebben, maar ik wilde het gewoon even ter sprake stellen want hier sta je niet altijd bij stil!
Dat ik verder nog lees (ook in een ander topic) dat er gezeikt wordt, heb ik geen moeite mee! Het is wel jammer dat het zo wordt opgevat natuurlijk, maar het was meer bedoeld om er in ieder geval even bij stil te staan. Maar ook hier is van toepassig dat iedereen mag vinden wat die denkt, dus dan ben ik toch een zeikerd!
Groeten J de Zeiker
<br><br>Bericht gewijzigd door: JerommekeOhjajoh, op: 2006/10/27 12:12