Hoi allemaal,
Nou, zoals sommigen al wel hadden gezien, ben ik nieuw op dit forum. Aangezien de Benz waar ik wel eens aan werk en mee rijd van mijn vader is, ben ik natuurlijk niet zelf een Benz-eigenaar, maar ben behoorlijk geënthousiasmeerd door hem om meer te weten te komen en me sowieso in de W123's in te lezen. Dit forum vind ik fantastisch: er staat ZOveel op, daar word ik echt blij van!
Omdat we dit weekend erop uit willen met de 280TE om door het Friese landschap te cruisen (en misschien nog een aantal andere Benz te gaan bekijken, even zien hoe we het plannen), wilde ik jullie vragen of er nog tips zijn wat betreft trekhaken voor de Benz? We moeten een nieuwe hebben, vooral voor de fietsendrager (Frieze fietsers, hè!). Is er een bijzonder type dat we nodig hebben en zijn die gemakkelijk verkrijgbaar? Is dat handig om ter plekke ergens bij een garage na te vragen, zodat ze bij de auto kunnen kijken wat past? Of zijn er zoveel verschillende dat je eerst beter online kan kijken of vooruit bestellen? Bij het zoeken door het forum lijkt er vooral hele specifieke info per type te staan, maar zie zo snel even geen tips voor de 280TE.
Alvast super bedankt en fijne donderdag nog!
Sander