Hoihoi,
bedankt Hans gaat vast lukken. En Jon ik heb er weinig historie bij.. Er ligt een onderhoudsboekje in de auto die stopt op 1988 en toen stond er 142.000 km op. Op mijn teller staat 187.000 maar dat zal wel niet kloppen haha.
Ik heb vandaag de bijrijders stoel eruit gehaald en de achterbank. Onder de matten nagenoeg geen roest., Ik heb ook de twee zijpanelen eraf gehaald achter en ik verbaasde me dat die auto nog zo hard is helemaal geen roest gewoon prachtig! Helaas is alleen het gedeelte waar het achterraam in valt van het raam mechanisme een beetje kapot geroest.. Ik moet nog even kijken of ik die ga maken of een nieuwe maak. Verder zitten er twee scheurtjes in de 'raamsnorren' die moeten eigenlijk nieuw of toch lijmen.. Daar ben ik nog niet uit want alle raamrubbers + deurrubbers gaan me dan zo'n 700 euro kosten
En dat is voor mij wel erg veel geld. Verder het roest van de dorpel weggehaald en die is ook nog keihard. Dus al met al valt dat mee. Ohja alleen het roest onder de deur waar het deurrubber inzit moet ik wat voor verzinnen m'n vader wou t met epoxy maken. Verder gaan het schuifdak steeds beter open en dicht.
Straks nog even de linker twee chromen wielkastranden eraf halen en dan ben ik daar van af. Als iemand die over wil nemen mag altijd want ik zet ze er denk ik niet weer op. De velgen laat ik nog even zo er zitten ook goede banden omheen dus ja. Maar ooit een paar wieldoppen of kroonkeurken lijken mij ook niet verkeerd.
Apk zie ik niet heel erg tegenop alleen die stoelen moeten nog goed naar voren dus dat is nog een probleem met dat vacuum systeem, en een lekke uitlaat die even gelast moet worden.