Beste lezer,
Mijn naam is Marco en sinds 2015 heb ik een 280S. Onderaan een foto van hoe ik deze auto kreeg. Ik heb hier afgelopen 2 jaar veel aan gesleuteld. Plaatwerk, laswerk, uitlaat, koppeling, carburateur, noem maar op. o.a. 2 jaar lang van alles uitgeprobeerd omdat de motor maar niet goed wilde lopen. Dit heb ik afgelopen zomer eindelijk opgelost.
Op de klok staan 439.000 kilometers en dit komt overeen met het NAP-rapport. Ik hoop hier nog veel kilometers bij op te kunnen tellen. Af en toe zal ik iets toevoegen of upgraden. (Tips zijn welkom!)
Hierbij een foto van hoe de auto was in 2013. De originele kleur is groen metallic, ik ben van plan om de auto nog een keer te spuiten naar die kleur.
(foto's altijd uploaden op het forum)
Situatie onder de kap. De cilinderkop is er af geweest en ik heb de kleppen opnieuw ingeslepen en alles intern brandschoon gemaakt. Bij het terugzetten royaal gebruik gemaakt van vloeibare pakking om de kans op een vacuumlek te elimineren. Uiteindelijk bleek het gasmengstuk de oorzaak en nu spint de motor rustig onder de kap.