Alweer een tijdje niks van me laten horen, maar nog steeds druk met de W123..
In de tussentijd zijn de deuren gerepareerd door mijn vader. De gaten zijn weer dicht er zit nu een mooie aluminium rand op waar de deurrubber in kan. Verder zijn de dorpel hoeken voor gemaakt met epoxy en ook dat ziet er erg goed uit. Mijn vader is er maar druk mee geweest
Gisteren hebben de achterruit er weer ingezet met het nieuwe rubber en dat ziet er prachtig uit
Vandaag naar Groningen gereden naar Jans om een nieuw tweedehands voorraam op te halen. Want ik zag vorige week dat er ineens een scheur in zat ook zat er een witte waas in vocht dus. Het was ook geen originele Mercedes ruit, maar die heb ik nu wel. Dus maar even goed schoonmaken en dan kan die er binnenkort ook weer in en dan schiet het alweer aardig op. Toch is het altijd meer werk dan je denkt, maarach het is hobby.
De plekjes bobbels op de lak heb ik trouwens kaal gehaald en gestraald en al deels geplamuurd, ook heb ik een spuitbusje aanlaten maken met de kleur van de auto ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Verder denk ik er ook aan om op plekken waar roest zat zwarte lijnen te zetten, bijvoorbeeld een dun randje zwart om mijn schuifdak en kofferklep. Lijkt me niet verkeerd en een mooie oplossing ook wil ik het grijs in de grill dan zwart maken en dan heeft hij straks wat zwarte tinten.
Pfoe wat is er verder nog gebeurd.. Eigenlijk van alles en het gaat best goed. Over 2,5 maand hoop ik klaar te zijn dan kan ik rijden
Ik heb inmiddels ook ander werk waardoor ik nu week op week af ga werken dus krijg ik meer sleuteltijd voor mijn auto, ideaal. Ook wil ik naast mijn vader zijn hokje een hokje samen met hem huren zodat ik hem als ik een week aan het werk ben dat ik hem dan binnen kan stallen.
Ik ben nu drie weken thuis dus ik hoop veel vorderingen te kunnen maken. En dan zal ik binnenkort ook weer wat foto's plaatsen. Ben erg benieuwd naar jullie mening.
Gr Koen