Hoi,
Ik ben Marjan, 25Jaar.
Ik ben opgegroeid in Belgie, en recent verhuist naar Nederland.
In September heb ik mijn grote kinderdroom waargemaakt! Ik kocht mijn allereerste eigen Benz!
Na veel zoeken, veel koopjes voorbij mijn neus zien vliegen, en veel twijfelen kocht ik hem. Een Mercedes-Benz 230TE, W123.
Dit is de eerste auto die ik zelf ga opknappen, met een beperkt budget. Het gaat ook zeker geen totaalrestauratie worden. Ik hoop er alleen zeer veel plezier aan te hebben.
De auto is groen, helaas ontbreekt het kleurplaatje, maar het lijkt me "nickelgrun" te zijn. Maar gezien het volgens mij een echte boswachterskleurtje is heeft hij al snel als bijnaam "De Boswachter" gekregen.
Ik heb mijn vader meerdere Mercedessen zien opknappen, van Bar8 tot 190sl, en iedere wagen had zijn bijnaam, dus deze mocht niet ontbreken
Ik hoop binnen enkele maanden er mee de baan op te kunnen, maar na enkele maanden werk denk ik dat ik wat meer tijd ga nodig hebben, er was/is toch wat meer roest dan eerst geschat.
Ik hoop hier een foto te kunne posten, maar ik moet nog even uitzoeken hoe dit moet, misschien volgt hij snel!
Groetjes, Marjan