John ik begrijp wat je bedoeld maar vind het niet nodig om velgen van een trekker te plamuren, je mag er best aan zien dat die al ruim 60 jaar oud is. dus wat de verf opvult is mooi en wat je daarna nog ziet is de ouderdom zullen we maar zeggen
. fietsen lukt nog goed
heb nog wel het nodige kunnen doen, heb de gebogen buizen pasgemaakt, het haaks omgeslagen gedeelte heb ik apart gemaakt en daarna vastgelast want het valt niet mee om dat haakse stukje exact in lijn met de buis te krijgen. dan is het los op de werkbank een stuk makkelijker. moest nog iets aanpassen aan de ronding maar dat is nu in orde. dan heb ik nog nieuwe klemmen gemaakt om de buis vast te zetten aan de stuurstang. dat was gewoon een stukje rond 8 mm buigen om een buis dan draad snijden en een plaatje met 2 gaten maken. morgen wil ik gaan beginnen aan de bevestiging van de spatbordjes. ik heb de velgen de 1e laag rood gegeven dus van de week nog een laag en dan kan het een paar weken uitharden voordat de banden eromheen gaan.
vandaag ging ook de hydrolische cilinder van de hefbrug kapot, hij lekte wel een drupje maar nu spoot het een meter of 2 ver
dus hebben we de cilinder gedemonteerd en morgen gaat hij naar de hydroliek-service voor een nieuwe afdichting, hoop dat die snel klaar is want je gebruikt een brug toch wel heel veel als je hem hebt.