Hoed Evenink
We werken geacht ons aan te melden met heel het bureel in Sprimont bij Luik waar we een team building weekend zouden hebben
Nu gisteren hebben de collega's de fiets gepakt vanuit St-Truiden om 35km te fietsen
Nu is er ergens iemand nodig die de bevoorrading doet, ja toch, en omdat dit op soms gekke wegen moest gebeuren en niemand een 4X4 heeft heb ik me maar opgeofferd
Met een Disco Sport, full spec, LED, leer, rijhulpen zijn we afgereisd en hebben we 650km lol gehad. Verbruik 7.2l/100 (met winterbanden) en er zaten toch stukken tussen van 140/150km/H, leuk ding om mee te rijden.
1 iets geleerd, ga niet naar Sprimont en de fruitstreek, want die pollen verkloten gewoon je vakantie. Niezen, hoesten, jeuk, je wagen grijs ipv zwart en een spuitertje voor je neus bijna leeg. Weg van daar, alle problemen weg, de wagen afgespoten en dan in de douche moeten gaan van de jeuk.
Denk niet dat ik daar nog in de richting ga in het voorjaar. Mooi OK, maar voor de gezondheid niet dat van het.
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans