MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 05:58

verkooptips?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

verkooptips?

Berichtdoor key78 » 29 okt 2006, 14:37

W123 liefhebbers,

Helaas, ik heb besloten mijn coupeetje te verkopen. Dit in verband met een leasebak. Twee auto's is te veel. Hebben jullie goede verkooptips?

Momenteel heb ik een advertentie op marktplaats gezet, maar daar reageert geen hond op... Moet ik andere kanalen bewandelen?

Mijn vraagprijs is stevig maar niet onoverkomenlijk.

Iemand tips??
key78

Antwoord:verkooptips?

Berichtdoor Motormongool » 29 okt 2006, 16:19

Er is een apart forumgedeelte waar je je auto te koop kunt zetten ('Te koop aangeboden of gevraagd').

Ook zou je wat meer gegevens over de auto kunnen vermelden zodat het makkelijker zoeken is op marktplaats.
Motormongool

Berichtdoor Pietje » 30 okt 2006, 23:28

moeilijk oordelen zo,... zet de link van die advertentie eens hier neer?

Test is belangrijk, maar zeer zeker ook de foto's!
Zet dus drie hele goede en mooie neer, en zorg dat je nog veel meer hebt die je de mensen kan toesturen. Liefst in natuurlijke omgeving met laagstaande zon. Glanst-ie lekker en ze zien gelijk dat-ie 'strak' is. Nog mooier is water op de achtergrond. Als het ff kan wel met blauwe hemel.

Mijn ervaring is biedingen niet toestaan, dat haalt je wagen helemaal naar beneden. Er zijn teveel 'debielen' die rustig 1200.- bieden. Een serieuze gëïnteresseerde zal heus bellen...
Pietje

Berichtdoor Mercedennys » 01 nov 2006, 20:07

key78,

Jammer dat je de W123 wegdoet. Ik heb je auto zien staan op marktplaats en het inderdaad een uit de hogere prijsklasse.

Meestal is het hollen of stilstaan op marktplaats en kom er een heletijd niets en dan ineens komt er iemand langs. Gezien de goede staat moet je natuurlijk wel een liefhebber hebben die 'weet' dat ie zoveel waard is. Aan opkopers heb je natuurljk niets.

Probeer ook speurders.nl en 2ehands.nl.

Succes met de verkoop!
Mercedennis
Mercedennys

Berichtdoor Mercedes W123D » 02 nov 2006, 17:51

Inderdaad heel erg jammer zo'n mooie auto weg te moeten doen.:sick: :sick: :sick:
Ik zou hem ook op autoscout24.be plaatsen.
Op deze site kun je meerdere landen selecteren.
Veel suc6 met de verkoop

Groetjes Pierre
Mercedes W123D

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto