Hey Math,
Ik heb niet eerder geantwoord omdat ik op vakantie was
Met het veertje ging het wel goed maar het bleek dat ook het cupje van de koppelingscylinder kapot was. Was denk ik op een positie gekomen waar de zuiger nooit komt en door vuilaanslag kapot getrokken.
Een revisiesetje vinden bleek nog niet zo gemakkelijk, uitverkocht bij Kappen, Havik was op vakantie maar leek ze ook niet te hebben, Stern kon ze ook niet meer leveren en een nieuwe cylinder als alleen het cupje en stofhoes kapot zijn vond ik wel erg overdreven.
Uiteindelijk kreeg ik bij Oldtimerland de tip om C&C parts in Baarlo te vragen. Via hun website heb ik een cupje/ringetje besteld, die kwam de dag voor mijn vakantie binnen. Een collega had nog een stofhoesje wat redelijk past dus had ik toch nog alles.
Alles er in gefriemeld en de boel via mijn remmen ontlucht door een slang tussen mijn remklauw en koppelingscylinder te hangen en toen werkte hij gelukkig weer. Hij koppelde weer als vanouds
Ben de dag erop op vakantie gegaan vandaar dat ik niets meer teruggepost had. Niet met de Flosse maar met mijn T3
- IMG_20180610_150627 (2).jpg (1.02 MiB)
- IMG_20180614_170302 (2).jpg (452.75 KiB)