Beste forumleden,
Heeft iemand een idee:
Gisteren rook ik ineens een benzinelucht. Lid van de ANWB dus toch maar gebeld want hij lekte best behoorlijk. Wegenwacht arriveerde en toen was er ineens niets aan de hand:-( hij dacht aan de vlotter welke zou kunnen blijven hangen maar kon wel weer rijden, eerdaags maar schoonmaken was het advies. Naar huis gereden en vanmorgen weer naar t werk. Al met al zon 60 km.Vandaag wederom benzine lucht en lekkage onder de carburateur. ( lijkt bij de aansluiting van de benzineslangen vandaan te komen. Stoppen leek het niet meer te doen. De slangen even stukkie afgeknipt en gemonteerd, helaas nog steeds lekkage. Vanavond de carb maar gedemonteerd. De vlotter gaat echter heel soepel en zonder weerstand. Iemand een idee wat het nog meer kan zijn? Atf heb ik gisteren daarna gecontroleerd en een heel een klein beetje bijgevuld. Dus dat verwacht ik ook niet. Een paar weken terug is de benzinepomp vervangen bij een garage, maar sinds dien zeker 300km gereden lijkt me er ook niet mee van doen te hebben toch?
Groetjes, Guido