Nu heb ik, omdat ik op het moment een tussenjaar heb, waarin ik veel wil werken, de, ik mag wel zeggen gigantische, taak op mij genomen mijn vaders magazijn te catalogiseren, op te ruimen en online te zetten. Nu was ik vandaag weer bezig en vond ik wat leek op een nieuwe duplolamp reflektor, want de aansluiting was anders dan H4, gewoon een rond gat, met een 123 nummer op de doos. Ik de EPC ingedoken en uitgevonden dat er naast de verschillen tussen Bosch en Hella bij sommige specifiek H4 genoemd staat en bij anderen niet, zoals bij deze reflektor. Later vond ik ook nog een nieuw koplampglas waar geen H4 in stond en ook niet op de EPC. Voor de rest ook niks meer over te vinden op het internet en niet meer leverbaar uiteraard.
Nu is mijn vraag: Waar zijn er W123's met Duplolampen geleverd? De /8 had ook al H4 dus waarom nog doorgaan met een oude technologie? Mijn auto is van '76 en ook origineel met H4 geleverd. Kan me niet voorstellen dat dit in Europa geleverd is, of H4 moet een optie zijn geweest en al na een paar 1000 auto's standaard zijn geworden? Misschien alleen serie 0,5?