Dag lezers en leden van dit Forum,
terug in 2009, kocht ik een prachtige W123 280CE van Vince280CE.
Hier lees je zijn aankoop in 2006: even-voorstellen-f9.html
Ik beken tot mijn schande dat ik mijzelf nimmer heb voorgesteld op dit Forum. Heren, mijn excuses.
Nu is het wel een beetje laat, want de eerlijk gebied dat ik de wagen weer wil verkopen.
Toch alsnog hierbij een korte voorstelling.
Ik ben Rob, en kocht eindelijk deze wagen, nadat ik de W123 CE als 18 - 19 jarige de auto een keer bij een garage had zien staan in (ik denk) 1984 - 1985. Nooit gekocht, maar in 2009 deed de gelegenheid zich dan toch voor, en ik dacht: het is nu of nooit!
Ik kocht de wagen, en deze had die prachtige antraciet grijze kleur die ik zo mooi vind. De wagen rijdt heelijk, en veert heerlijk soepel.
De auto is in 2006 na de import door Vincent door Klasse Klassiek helemaal gecontroleerd, en heeft de daaropvolgende 12 jaren in Nederland doorgebracht. Vincent vertelde mij toen dat de wagen altijd had binnengestaan bij de dame waarvan hij de wagen had gekocht, en ook hijzelf heeft hem altij dgestald gehad.
Ook bij mij heeft de wagen altijd in een verwarmde garage gestaan.
Sinds 2009 heb ik er niet zo heel veel km's mee gereden. Dat is zeker jammer, want hij rijdt superfijn.
De auto heeft een airco aanboord, maar deze is lekt ergens. Klasse Klassiek heeft de airco gevuld, maar lekte toch weer leeg.
Ikzelf heb de airco ook een keer laten vullen, en kon zelf ook constateren dat hij uitstekend werkte, maar toch moet er ergens een lek zitten, want hij is er weer opgehouden...
Gedurende de afgelopen jaren, heb ik een aantal malen via dit forum goede antwoorden kunnen vinden op mijn vragen, en vooral kunnen genieten van de uitstekende uitleg en foto's van de verschillende leden. Vooral de bijdragen van Toontje zijn van ongelooflijk helder en gedetallieerd en voor velen van onschatbare waarde.
Ik ben ook een keer bij Wiebren ut Snits langs geweest om advies te vragen over het differentieel, om zo het toerental op kruissnelheid wat te verlagen. Dat was een mooie ervaring. Zijn advies was toen om dit niet te veranderen. En aangezien ik gehoorzaam ben als het gaat om het luisteren naar specialisten, zit het originele diff er dus nog gewoon onder.
Heren, (en wellicht ook dames),
ik ben blij met mijn wagen, en ben evenzeer blij dat ik op dit forum mag meedoen!
Beste groet uit Zwolle