Laatst de luchtschuif voor de middelste openingen in het dashboard gefixt. Kwestie van het schroefdraad wee verdraaien in de knop. Icm nieuwe thermostaat eindelijk een goed verwarmingsysteem. Sinds ik de auto heb had ik dat niet. Wist niet hoe ik erbij kon komen, simpel uiteindelijk: dasbordkastje verwijderen en kon erbij.
Aangezien ik de winter door zal moeten rijden dit jaar vandaag een brug gehuurd en de oppervlakte roest verwijderd met de staalborstel de tectyl scheurtjes zoveel mogelijk open gemaakt en bewerkt met de borstel. Ben bang dat er her en der een stuk ingelast zal moeten gaan worden op termijn. Voor u de kale plekken in de Dinitrol Ml gezet en een paar uur later de dinitrol metallic als afsluiter. Hoop dat dit afdoende beschermd..
De remmen zoveel als mogelijk schoongemaakt, ( achter piepten) en blokjes met schuurpapier opgestuurd. Mocht helaas niet voor lang baten want ze piepen weer. Een van de stofplaatjes van de blokken was vergaan dus maar achterwege gelaten. Kan dit veel kwaad?
Sinds ik de Benz in bezit heb schakelde deze vooral van 2 naar 3 echt hard. Is al een x bij een garage geweest daarvoor, hebben ze olie bijgevuld maar dat mocht niet baten. Dankzij dit mooie forum en uitgebreide beschrijving van Govert( dank!!) Het probleem gevonden: de vacuüm slang van de modulator hing los. Heb de aansluitingen goed schoongemaakt en nu schakelde hij werkelijk boterzacht:-)) 3 naar 4 voel ik nu helemaal niet.Top!
Sinds kort hoor ik een zachte kloenk bij remmen( bijna stilstaan) en optrekken. Heb de oorzaak helaas nog niet kunnen vinden, wiellagerst, stabi stangen etc leken ok. Iemand nog andere suggesties wat dat zou kunnen zijn? ( snap dat dat lastig is hoor..)
Groeten Guido