Even een update
En dan word het alweer bijna winter, waardoor de W123 bijna naar binnen moet
Wat ga ik hem missen in die drie maanden niet rijden. Gelukkig staat hij wel lekker binnen en kan ik wat klusjes doen..
Ik wil achter verzwaarde veren eronder gaan zetten, omdat hij me toch wel erg doorhangt en als ik dan mensen op de achterbank heb, dat het geen probleem meer moet zijn.
Er moet iets met de uitlaat gebeurden, in januari had ik hem dicht gelast maar er zitten alweer diverse gaten in.. En er rammelt iets in mijn midden demper? Ik heb al geïnformeerd om er een RVS uitlaat onder te laten zetten, maar dat zal toch rond de 1100 euro worden.. Dus weet ik nog niet wat ik ga doen of ik zelf iets ga lassen en dan geen rvs.. Misschien ga ik nu vloeken in de kerk, maar er mag van mij ook wel een sportdemper onder om het geluid van die 6 cilinder iets meer naar voren te laten komen
iemand ervaring met een sportdemper op een m110?
En dan nog de stoelen.. Bij de bestuurders kant aan de voorzijde heb ik instapschade, nu ben ik al is bij een stoffeerder in Zwolle geweest en die kon heel veel soorten pullman bestellen behalve de mijne.. Of ik laat de voorstoelen twee andere kleuren pullman opzetten wel wat er het meest op lijkt of ik laat er een bruin lapje over heen zetten.. Nog iets om over na te denken.
Verder wou ik toch wel graag een auto hebben in de winter, dus heb ik nog een Mercedes gekocht
Dit keer geen oude Mercedes, tenminste geen oldtimer.. Ik heb een SLK 230 kompressor van 1997 gekocht om de wintermaanden door te komen.. Hij had wat plekjes rondom die heb ik bijgewerkt, en eigenlijk is het een super auto! Rijd geweldig en met het dak eraf rijden is toch ook wel super leuk. En met de 193pk voor ca 1200 kilo is het een hele vlotte auto en zit ik er over te denken om hem toch nog wel wat langer te houden
Maar toch blijft de W123 op nummer 1, ik heb hem nu een jaar in bezit en ik hoop dat ik er nog vele jaren van mag genieten, wat een auto!