Heehallo allemaal,
Ik heb sinds van de week een nieuwe ontsteking gemonteerd onder andere verdelerkap rotor puntjes bougiekabels bougies. Toen ging ik met de Mercedes rijden en hij reed veel soepeler en startte stukken beter. Toen ging ik de kabels een beetje bij elkaar binden/netjes maken. En zag ik dat de voorspanning weerstand aan vervanging toe was dat is een 0,6 OHM. Ben bij Albert geweest en toen heb ik een 0,4 OHM gekregen zonder dat ik het door had eigenlijk. Maar ik denk niet dat het daar aan ligt eigenlijk. Want met een beun manier heb ik de 0,6 Ohm er even opgeknoopt en hetzelfde probleem.
Nu heb ik er ook alleen maar een 0,4 Ohm tussen er zat bij mij geen andere tussen, want ik hoorde ook dat er eigenlijk twee tussen horen..?
Het probleem is als volgt.. Op benzine loopt hij goed, hij houd een heel klein beetje in maar dat is minimaal. Hij start goed en slaat niet af. Op LPG loopt hij na het overschakelen even goed, maar valt daarna uit tijdens het rijden. Ook bij zachter rijden op LPG valt hij uit. Daar in tegen heb ik met stationair draaien in P geen problemen ook niet met stationair gas geven..
Wie o wie heeft tips?