Ja ik ben eruit.
De nieuwe Vredestein Comtrac banden in 185 R14 gaan eronderuit. Ik snap niet dat mensen een bestelwagen band onder een klassieker proppen.
Wie er belang bij heeft mag het laten weten, ze gaan voor een klein prijsje de deur uit.
Ik ga 5 x (incl. reserverwiel) de Camac NC80 175 R14 88H bestellen. De originele af fabriek maat van de W115 200.
De Camac NC80 is een europeesche band met een klassiek profiel.
"De Portugese bandenfabrikant Camac staakte haar productie van banden in 2008 vanwege een herstructurering, om een paar jaar later weer terug te keren (zij het in een enigszins beperkte omvang). Waar Camac bekend door geworden is, zijn banden voor oudere auto's. Dit zijn dus producten die niet meer gemakkelijk te verkrijgen zijn. Men kon zien dat er, na de productiestop voor een paar jaar, een vraag ontstond naar deze unieke banden tegen een betaalbare prijs.
Voor degenen die een oudere auto uit de jaren '50 of '60 bezitten, is de comeback van Camac in de industrie heel goed nieuws, aangezien er niet zoveel fabrikanten zijn die dit soort banden tegenwoordig nog produceren. Camac is bovendien een volledig gerenommeerd merk met een hoge standaard, dus u kunt er zeker van zijn dat het product dat u koopt van goede kwaliteit is. Natuurlijk voldoen alle banden aan de Europese normen met betrekking tot veiligheid en productie. Het Portugese bedrijf staat niet alleen bekend om de productie van ietwat ongewone banden voor auto's die moeilijk te verkrijgen zijn, het is ook een erkend kwaliteitskeurmerk. Een product van Camac gaat lang mee en biedt tegelijkertijd een leuke rijervaring en een goede grip op de weg, zelfs als het nat is buiten er snel wordt gereden. Tegenwoordig produceert het bedrijf diverse soorten banden in verschillende variaties en kunnen verschillende modellen van radiaalbanden, evenals verschillende modellen van vrachtwagenbanden, verkregen worden. De eigenaars van oude auto's uit de jaren '50 en '60 zullen weten te waarderen dat deze klassieke bandenfabrikant eindelijk terug is, aangezien die ze tot nu toe waarschijnlijk moeite hadden om producten te verkrijgen die niet alleen passen, maar ook van hoge kwaliteit zijn."