Bij aanschaf van de auto leek het er op dat de banden zo goed als nieuw zijn veel profiel niet afgesleten
maarrrrr
tijdens het rijden blijft er een hobbel inzitten op tussen de 65 en 80 km per uur ook bij licht bij remmen komt die hobbel terug bij nadere inspectie vertonen de achterbanden ook wat haar scheurtjes jammer maar helaas tijd voor nieuwe sloffen.
Omdat de W123 geen abs heeft en we toch een regenland zijn wil ik een een band met goede eigen schappen voor nat weer omdat de stuurbekrachtiging ontbreekt gekozen voor 175-80-14
Ik heb de volgende band gekocht FALKEN SINCERA SN-832 175 80 14
C voor verbruik
A ! voor nat wegdek
69 db
Geen slechte specificatie's voor een bandje van € 43,- de banden zijn onderweg naar een montage punt ben benieuwd
naar de rij eigenschappen.
https://www.topbanden.com/goedkope-band ... lie=161232Zaterdag heb ik een brug kunnen reserveren dag gaat de onderkant stuurinrichting en draagarmen rubbers in inspectie van de onderste fusee kogel lekt de hoes al het vet zit op de wielen en remklauwen,ik zal best nog wel e.a tegen komen wat ik moet bestellen aan rubbers en kogels, die week daarop is het monteren.
Helaas heeft onze DHZ garage nog maar 1 brug beschikbaar en alleen op Zaterdag die moet je van tevoren reserveren en is vrij druk bezet
Iemand nog tip zijn er nog sleutelclubs ruimte's ?