Afgelopen vrijdag 28 december 2018 de nieuwe aanwinst bij Toontje opgehaald. Bij Toontje wat strippen e.d. er op gemonteerd, nieuwe accu er in gezet en gelijk de olie en oliefilter vervangen
- DQSZ6294.JPG (220.09 KiB)
- ACOL3001.JPG (143.27 KiB)
Zondagochtend de strippen onder de deuren netjes gemonteerd, het achterliggende rubber was te kort, ff in een emmer heet water gelegd, de clipjes op de juiste manier in de rail geschoven en zie hier
- IMG_2438.JPG (252.98 KiB)
Dan m'n vader en z'n vriendin opgehaald en een mooi stukkie wezen toeren met de wagen
- IMG_2447.JPG (322.01 KiB)
- ETNU6269.JPG (176.85 KiB)
Een paar zaken spoedig doen, de ruitenwissers een voetschakelaar, ja dan gaan ze aan en doet de sproeier het. Met de schakelaar op de stuurhendel kan ik ze ook weer uitzetten, dat doet 't ook, snelheden werken ook maar de interval lijdt een eigen leven en ze komen niet terug in de ruststand
De motor loopt erg hoog stationair, ik ben nog niet zo heel erg thuis met deze M110 met de D Jetronic Ga binnenkort met de wagen eens naar Hans en Danker van de hobbyhut in Zutphen voor een dagje leerzaam
De radio
- IMG_1637.JPG (4.76 MiB)
Dan kan in mijn beleving echt niet in deze wagen, zag op MP een leuke Becker Avus, deze voor niet te veel gekocht is onderweg
- IMG_2463.jpg (67.2 KiB)
- IMG_2464.jpg (59.56 KiB)
Die ga ik binnenkort omwisselen en kijken of de automatische antenne ook weer gaat werken
Een nieuwe mattenset besteld is ook onderweg