Na een avontuurtje met een W124 230TE , omdat ik een W123 niet tegenkwam, deze dus gekocht.
Je komt ze niet zo vaak tegen, dan wel paste het niet in mijn budget.
Het is een kale auto, dus geen schuifdak, geen centrale vergrendeling, blank glas, geen AC, geen E ramen,
De enigste opties op het plaatje zijn 420, 550, 843 en kleurcode 618G en het fijne van weinig opties is dat je al die problemen er niet bij hebt. Dus geen lekkend schuifdak etc.
Een oris trekhaak, zit er op, Een afgebroken E antenne van hirschman, 5 zgan banden van vredenstein sportrac 5
- mooie linker kant
- 280 TE.JPG (67.98 KiB)
- La.JPG (68.9 KiB)
- rv.JPG (75.06 KiB)
- niet zo mooie rechter kant
- ra.JPG (67.27 KiB)
- vanaf 1979 tot 2005 km/tanken registratie
- km - tanken registratie.JPG (48.02 KiB)
De auto komt uit Duitsland, gezien het handschrift 1 eigenaar t/m 2004 300.000 km, in 2005 in Nederland ingevoerd , in 2007 via rdw tellerrapport 305.000 km en vandaag 342000. Voor mij geloofwaardig.
Ook een dataKarte
- data karte.JPG (43.58 KiB)
- roest zoals bij allen
- achterklep roest.JPG (35.15 KiB)
Ik heb een betere achterklep, maar dan zit je weer met spuiten.
- nu 2x zoveel klus werk
- duo.JPG (43.75 KiB)
Er zit genoeg werk aan
verdelerkap en rotor
remmen controleren, en zeker de hoofdremcilinder want ben bijna zonder remmen thuis gekomen
grote beurt
uitlaat lekt,
stoel wisselen, misschien wel hele interieur ,heb nog een groen 81 interieur liggen met armleuning.
het originele interieur heeft een kapotte stoel, maar wel 2 delige achterbank. dus die gaat misschien in de beige 300TD
Beetje laswerk , maar zeker niet schokkend zover ik kon zien.