Poehpoehh, gaat de laatste tijd lekker..
We gaan van probleem naar probleem lijkt het wel..
Nu het volgende, afgelopen weekend wou ik weg rijden bij de supermarkt en mijn startmotor deed tiktik, en die is net gereviseerd dus ik dacht gelijk dat de accu leeg was. Gelukkig kon mijn vader een accu komen brengen en het was weer starten lopen. In de werkplaats is even verder gekeken en alles doorgemeten en kwam er op uit dat de dynamo het niet deed. Dus ik dacht dan haal ik maandag een nieuwe, vandaag een nieuwe dynamo opgehaald en erin gezet en hij deed nog niks.
Weer wezen meten en kwamen er achter dat op de D+ draad maar 1,5 volt staat met contact aan. Deze hoord ook gewoon 12,5v te zijn dacht ik? Nu zit er tussen de D+ draad en de accu het blauwe lampje wat normaal altijd hoord te branden met contact aan, maar dat heeft hij bij mij nog nooit gedaan.. Hij moet dus door gelust zijn dus ik denk eerst maar is achter mijn klokken te gaan kijken hoe dat erbij hangt.. Ben ik nog iets vergeten te checken?
Volgende week dinsdag pas weer thuis dus dan verder knutselen maar tot die tijd doe ik nog graag wat extra informatie op.