door Hans230CE » 28 mei 2019, 16:17
Wie zit er nu uberhaupt met tinner en een schuursponsje op de lak van zijn oldtimer?? Ik ben het niet veel eens met Bram, maar deze keer heeft hij gelijk.
Nu moet je dringend polijsten. Daar kan je Commandant voor gebruiken, maar ik weet het even niet meer of de hoge nummers meer schuren, dan wel de kleine nummers. Je machine laten werken, dus geen druk geven.
Dan een goede wax erop zetten om de boel te sealen, ik heb goede ervaringen met Maguayers (of hoe het ook wordt geschreven). Die leveren trouwens een setje om je matte lak weer tot leven te brengen in 3/4 stappen. Die beginnen met kleien, dan polijsten en dan sealen met wax. Dat merk is niet goedkoop, maar heeft wel top produkten en zo'n flesje is echt niet in 1 keer leeg.
Voor je weer zulke stommiteiten uithaald, ga dan eerst eens te rade bij een forum/vakman. Dan zal je de nodige bagage en produkten meekrijgen en kan je het veel simpeler oplossen dan nu. Feit is, als je je lak wil redden, geen produkten van de Action of goedkopere merken.
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans