door JantjeV8 » 04 jun 2019, 07:56
Ik snap dat standpunt wel, maar mijns inziens moet je dat niet breeduit over je klanten heen spuien. Ik vind dat niet commercieel. Hij zou veel beter (lees: aantrekkelijker voor klanten) doen om mooie auto verhalen, of technische ondersteuning, of 'denk hier aan, 'denk daar aan' en dat soort dingen. Dat is waarom je je specialist mag noemen. Maar iedere keer alles vanuit het negatieve benaderen en veel te vroeg al een oordeel vellen, zelfs over z'n eigen klanten, weert klanten af. En dan klagen dat dat aan het internet ligt.
Dat panische is denk ik al eerder ergens 'mis' gegaan. Volgens mij werkt hij al wat jaren voor zichzelf, noemt erg graag zich zelf bij z'n titel, beetje te graag vind ik. Ik denk dat dat de persoon is die erg moeilijk ergens anders in te passen viel, zichzelf moeilijk tussen een team comfortabel kon maken. Een 'Einzelganger' zeg maar.
Maar inderdaad, hij heeft het nog allicht op voorraad en rekent heel schappelijke prijzen. En daar zijn we ook mee gered.