pff het heeft even geduurd maar het blok zit er weer in. het duurde zo lang omdat tijdens de demontage van de starterkrans 2 speciaal boutjes met een soort torx kop doordraaide daar heb ik toen een moer opgelast om ze los te krijgen en dat ging goed, dus 2 nieuwe boutjes besteld bij Mercedes krijg ik twee kopbouten geleverd
dus die konden weer terug en weer opnieuw besteld. maar goed ze zitten er weer in. ze moesten los i.v.m het vervangen van de krukaskeerring, de krukas moest er ook voor uit. maar nu is het blok weer opgebouwd met nieuwe krukaskeerring voor, achter, carterpakking, koppakkingset, klepseals, set boegies en nog wat klein spul. en de kleppen gesteld, de uitlaatkleppen stonden te krap. het blok zit er in en bijna alles is aangesloten, nog een paar vacuüm slangetjes die had ik allemaal gelabeld maar waren een paar stickertjes verdwenen dus word even uitzoeken. en nog een goede middendemper zoeken, en bij montage bleek de automaatbaksteun gescheurd dus daar is een nieuwe voor besteld. deze week willen we hem lopend hebben en dan nog wat kleine klusjes en dan kan die naar de apk.