ondertussen de uitlaat gelast. Er was een stukje tussen gezet bij die dubbele 1e twee pijpen en tussendemper, maar niet goed gemonteerd en maar 2 zaagsneden erin en dan met een klem en kit. Gelukkig is die niet rot. Nu aan 1 zijde gelast en weer gemonteerd met 4 zaagsneden erin.
maar de Benz begon benzine te ruiken, en de pomp was dus lek , langs de fels rand. gelukkig alles los gekregen. Het zag eruit alsof het 40 jaar niet los is geweest
- accumulator filter pomp 280te.JPG (49.25 KiB)
Aangezien de auto met een warme motor, na een halfuurtje boodschappen doen, moeilijk wilde starten, doe ik ook gelijk de accumulator, en het filter, besteld bij autodoc.
Gelijk een vraag: Er zat geen ruisdemper tussen. Het slangetje aan de achterkant ging naar een geïmproviseerd T stukje op de retour leiding de tank in. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb nog een ruisdemper liggen, die hoort er toch altijd tussen.?? Direct vanuit de tank, ruisdemper en dan naar de pomp en dat dunne slangetje ook op de ruisdemper. Heb zitten passen en het zal moeten passen.
- remschijf ra 280 te.JPG (44.35 KiB)
Remblokken en de achterschijven, zien er prachtig uit. Deze zijn zeker niet oud.
Verder rijd die heerlijk, boterzachte automaat, maaaaarrrrrrr, ik zie steeds meer roest
Wietse