- w123.jpg (2.08 MiB)
Vandaag naar de garage geweest voor uitlijnen en apk. Helaas niet in één keer er doorheen gekomen. De monteur concludeerde al gauw op de remmen testbank dat de achter remmen nauwelijks iets deden en hij zei de hoofdremcilinder is waarschijnlijk inwendig lek. Eigenlijk wou ik die afgelopen zomer al vervangen door het sponzige pedaal, maar was er niet van gekomen.
Dus gelijk Alberts Oldtimer service op gebeld en kon gelijk langs rijden voor een nieuwe hoofdremcilinder
En wie had dat gedacht om 15:00 smiddags mee begonnen en om 18:00 was ik klaar ontlucht en werkend en al! Ik er had nog nooit één vervangen. Ik had me wel wat ingelezen en wat links en rechts gehoord... En ik begin er dan gewoon aan
Gelukkig kwam een kennis halverwege langs met veel ervaring en die ging gelijk een potje ophalen om het snel en makkelijk in je ééntje te ontluchten. Nooit gezien maar werkt perfect de wielen eraf ontlucht en remmen als een nieuwe!!
Morgen even herkeuren, en dan van het weekend nog even olie verversen en dan kunnen we er weer tegen aan