[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
DAVEREN-SCHOKKEN-BEVEN... : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 03:57

DAVEREN-SCHOKKEN-BEVEN...

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

DAVEREN-SCHOKKEN-BEVEN...

Berichtdoor Mikey » 09 nov 2006, 13:02

Ik heb dit topic eerder bij "TECHNIEK" geplaatst maar een beetje weinig reacties gehad, in de hoop op meer tips:

Afgelopen weekend stond ik in de file op de E411 voor Bierges. Dat is een 'lang' stuk bergop en juist daar, na ongeveer een half uur filerijden, kreeg de Benz 'hoestbuien'.
Bij het loslaten van de koppeling begon de motor te daveren en dreigde hij stil te vallen.
Weet iemand waaraan dit ligt en hoe dit eventueel op te lossen valt?
Overigens wou de auto na een afrit genomen te hebben weer 'gewoon' vertrekken...

Alvast bedankt voor uw reactie en groeten uit België.
Mikey.
Mikey
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee

Antwoord:DAVEREN-SCHOKKEN-BEVEN...

Berichtdoor MarceldB » 09 nov 2006, 14:30

Dat er weinig reacties kwamen zal ongetwijfeld een reden hebben. Normaal gesproken zijn heel veel mensen bereid om antwoord te geven als ze een antwoord weten.
Er is ook wel degelijk gereageerd op jouw topic.

Ik vind het overbodig dat je hier nu weer een topic over aanmaakt.
MarceldB

Berichtdoor Govert » 09 nov 2006, 14:34

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:29
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MajikSimon » 09 nov 2006, 18:51

ik heb dat soort problemen, maar in lichtere mate ook al eens eerder meegemaakt bij lange stukken omhoog rijden

misschien dwarrelend vuil in de tank bij de tankzeef? brandstoftoevoer misschien...bij mij was even alle kracht weg, moest terugschakelen... hoe hard reed je?
In welke versnellling?

is bij mij spontaan weggegaan

En er worden hier wel topics voor minder gestart en opnieuw begonnen, ik vind heel veel topics over ditjes en datjes weinig of niks toevoegen...dan liever iemand met een serieus probleem
MajikSimon

Berichtdoor Mikey » 10 nov 2006, 13:14

Heb nu ook gehoord van een collega dat het zou te maken hebben met een opeenhoping van uitlaatgassen...
Govert: neen, de motor draaide dan normaal enkel bij het ontkoppelen leek de motor zich te willen losmaken van de carrosserie.
Majiksimon: ik reed toen constant in eerste tegen nog geen 25 per uur, het was meer stilstaan en dan een auto opachuiven.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Marcel: volgende keer zal ik het topic gewoon laten staan waar het thuishoort.
Mikey
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto