Afgelopen zaterdag lekker rustig aan verder gegaan, slangetje hier, nieuwe rubberen bochtjes daar, nieuwe slangklemmen, één of ander benzine ding er toch maar helemaal uitgehaald, schoongemaakt en op de meest onmogelijke plek op z'n plaats weten te monteren....... nee geen foto van, je ziet dat ding toch niet.
De buis boven het uitlaatspruitstuk van de kachel schoon geschuurd en gespoten. Thermostaathuis terug gemonteerd, de 2 nieuwe banjo boutjes met het leidinkje gemonteerd.
- IMG_9868.JPG (2.59 MiB)
Maar dan.......... de voorste krukaskeering nog vervangen.......... 3 van de 6 bouten zijn er uit de andere 3 gaan er met geen mogelijkheid uit :o
:crazy:
Koppen van de inbus zijn zeg maar dol....... dus maar heel even gelaten voor wat het is, das voor vandeweek. Ja ik weet het, de grote bout er uit is voldoende maar ja ik wil dan perse alles perfect hebben.........
- IMG_9881.JPG (3.1 MiB)
Dan maar verder met de binnenkant, middenpaneeltje terug gemonteerd, de radio er weer ingezet, nu zoals het hoort met de bevestigingsbeugeltjes zodat dat ding niet meer los in de middenconsole bengelt. Beide onderkanten weer gemonteerd, kijk dat is mooi af
- IMG_9869.JPG (2.77 MiB)
- IMG_9870.JPG (3.11 MiB)
- IMG_9871.JPG (3.09 MiB)
- IMG_9874.JPG (3.86 MiB)
- IMG_9879.JPG (2.37 MiB)
Rondom de motor is nu ook alles af, alleen nog de krukaskeering vervangen, als dat is gelukt nog de olie er uit laten lopen, de carterpan er onder vandaan, schoonmaken en met nieuwe pakking terug plaatsen, nieuw oliefilter en nieuwe olie er in dan kunnen we haar weer aan de gang zien te krijgen
- IMG_9880.JPG (3.03 MiB)
- IMG_9882.JPG (2.69 MiB)