[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Welkom thuis Jurgen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 05:43

Welkom thuis Jurgen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Welkom thuis Jurgen

Berichtdoor benedendijker » 10 nov 2006, 23:52

:) Ik stel voor om alle 123 rijders, Jurgen (onze webmaster) een onvergetelijk welkom thuis te geven.
Het is een fantastisch avontuur geweest wat hij heeft ondernomen.
Ik dacht aan de grensovergang bij "Hazeldonk"
:) :dry: Wie doet hier aan mee ? het moet toch lukken om minimaal 30 auto,s bij de grensovergang te krijgen.
We koppelen daar gelijk een goed doel aan vast, bv. Clinic clowns,Aidsfonds of welk ander goed doel dan ook roept u maar met zz'n allen.
Ik wil uiterlijk maandag beslissen of deze actie zin heeft, tevens wil ik daar ook de nodige persmensen bij uitnodigen, laten we als Mercedes rijders ons eens van de beste kant zien.
Kijk we geven allemaal een flink bedrag uit aan brandstof en onderdelen om onze auto te laten rijden als we met z'n allen deze maand 50 km minder rijden en de kosten van die brandstof storten op een door Harrie Puitte te bepalen goed doel.
Waarom Harrie zullen julie denken en afvragen waarom hij, ik denk dat Harrie de meest nuetrale persoon is en ook heel dicht bij de reis van Jurgen betrokken is geweest.
Ik moet Harrie daar morgenochtend even over bellen.
Nu mijn beste 123 leden laat maar eens iets horen.
[size=5]Wie doet er mee ????[/size]:dry:

Ad(Benedendijker)
benedendijker

Antwoord:[color=#FF0000]Welkom thuis Jurgen,[/color]

Berichtdoor 250petrolgrun » 11 nov 2006, 00:00

Ik doe Mee,

(als het goede doel maar niet de clubstikker is)

Leve de Koningin, Arno uit de Hofstad(groep)

P.S. Jurgen welkom thuis;)
250petrolgrun

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 00:08

Hoi ARNO,
We gebruiken het geld voor een goed doel, dus ook niet om jou Petrolgrun paars te laten spuiten, want dan krijgen we nog geen € 0,0 binnen.
We onze landelijke politiekers ook vragen om aanwezig te zij op of bij Hazeldonk, wat dacht van mevr. Verdonk kan ze Jurgen direct een verblijfsvergunning verstrekken.
Ad (benedendijker):angry:
benedendijker

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 00:12

Kom op mensen we beginnen alvast met een goed doel voor te stellen, alléé mannekes reageren.

Ad(benedendijker):angry: :angry: :dry:
benedendijker

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 00:25

Hallo Benz vrienden,
Ik kan deze actie niet alleen op gang helpen, wie wil mij helpen, denk eens aan de kinderen die dankzij ons een een onvergeetlijke dag beleven en hun ernstige ziekte voor een paar uur vergeten.
Ik zelf heb geen kleine kinderen meer maar ik leef ontzettend mee met die zieke kinderen.
Verder wil als eerste mijn eerstvolgende tweehonderd gereden kilometers en de daarbijhorende kostende € -,- alvast storten op het door ons( Benz-rijders) te bepalen goed doel.
Ad(Benedendijker)
benedendijker

Berichtdoor bertkrijgsman » 11 nov 2006, 01:11

DAS ist eienen goede actie Ad, als je een goed doel hebt ben ik van de partij hoor laat het maar even weten hoe of wat....
Donateer trouwens maandelijks aan een organisatie die scholen bouwd voor wees kinderen in Zuid-Afrika, maar eh kan nu effe niet op de naam komen.

Bert<br><br>Bericht gewijzigd door: bertkrijgsman, op: 2006/11/11 00:23
bertkrijgsman

Antwoord:[color=#FF0000]Welkom thuis Jurgen,[/col

Berichtdoor Motormongool » 11 nov 2006, 01:21

Ad, goed idee :) 'Toevallig' ben ik de komende week vrij, dus ik kan ook van de partij zijn B) Enig idee hoe laat en wanneer Jurgen gaat pogen de Nederlandse grens te passeren??
Motormongool

Berichtdoor 250petrolgrun » 11 nov 2006, 09:31

Beste Leden,

Kom laat wat van je Horen !:cheer:

Dit is een geweldig initiatief Van Ad Wassenaar (Benedendijker)
Laten wij als Club eens iets moois doen, als wij zoveel geld uitgeven aan die Mercedessen van ons kan er ook wel wat naar de Clinie-Clowns of zo.

Leve de Konining en de Clinie-Clowns, Arno uit de Hofstad(groep)

P.S. Heeft iemand een idee Wanner Jurgen de grens passert?:dry:
250petrolgrun

Berichtdoor Harrie » 11 nov 2006, 11:33

Hallo Ad.
Leuk initiatief, maar vind het wel een beetje kort dag.
Ga eens kijken of ik kontakt kan krijgen met Jurgen, om te vragen wannneer hij denkt de grens te passeren.
Dan kom ik hier nog op terug.
Anders zou ik voorstellen, om dit een paar weken later te doen, als we b.v. Jurgen zijn verhaal laten vertellen, over zijn Afrika trip.
Dit is maar een voorbeeld, en dan van een ieder een bijdrage vragen en dit storten op de rekening van clinic clowns, die er vast blij mee zouden zijn.
Dus, wij komen er nog op terug, groeten Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 19:04

;) Hoi Harrie,

Het is inderdaad erg kort dag om een dertigtal auto te mobiliseren om Jurgen te begroeten, en daar dan direct een goed doel aan vast te koppellen was een spontane actie.
Ik wilde wat leden warm maken voor een goed doel actie, het maakt mij ook verder niet uit met wat,waar of met wie ik dat geld binnen moet krijgen of dat nu links of rechts moet, het zou een enorme positieve uitstraling voor de 123 Benz club zijn om met zijn allen een paar honderd € binnen te halen voor die zieke kinderen.
En het mag wat mij betreft ook in Westbroek bij Klasse Klassiek in een wat later stadium ik denk dan aan een Nieuwjaarsbijeenkomst.
Je moet daarbij wel gaan oppassen dat je geen copy gaat worden van al die andere oldtimersclubje's.
Tot op heden zijn er 85 personen langs geweest om uit Nieuwsgierigheid te lezen wat er aan de hand is met onze webmaster Jurgen maar tot op dit moment zijn er maar vier personen die positief hebben gereageerd.
Als nu 50% van die bezoekers wat hadden toegezegd dan waren we we al aardig op weg om deze actie te doen slagen.
Voor mij is € 20,- niks als ik daar ook maar één kind dat ernstig ziek is een leuke middag kan bezorgen.
Dus als je komt kijken doneer dan een klein bedrag.
Even voor alle duidelijkheid er is voor mij geen directe aanleiding geweest,zoals een ziek kind in mijn directe omgeving.
Ook al weet ik uit ervaring van een leerling van onze school een veertienjarig meisje in terminale fase, hoe gelukkig zij was tijdens het bezoek van de Clinic clowns, het is inmiddels helaas overleden.
kom mensen maak die kinderen gelukkig
Ad(Benedendijker_
benedendijker

Berichtdoor Lode » 11 nov 2006, 19:46

Klasse plan. En ik doe mee. Geen kapitaal maar idd iets van 20 of 25 euro. Maal 100 is dat toch erg leuk.
gr. Lode
Lode

Berichtdoor Schaduws Benz » 11 nov 2006, 20:19

Hallo allemaal,

Ik wil ook zeker graag meedoen! Goed initiatief. Het bedrag maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit, ik pas me daarin aan. Jurgen opwachten bij de grens lijkt mij ook zeker leuk, mijn deelname zal er echter van afhangen wanneer hij ons Lage Landje weer binnen rijdt...
Maar het alternatieve voorstel van Harrie om het op een later tijdstip te doen spreekt me ook aan. Kunnen we meteen al die, ongetwijfeld fantastische, verhalen horen! :woohoo:
Ik ben benieuwd wat er uit komt. B)

Groeten,

André
Schaduws Benz

Berichtdoor jcruit » 11 nov 2006, 20:19

Ik wil wel mee doen, lijkt me sowieso leuk als Jurgen de laatste 100 km in een lange stoet W123's rijdt!

Groeten,

Jeroen
jcruit

Berichtdoor gapnyst » 11 nov 2006, 21:32

ik vind het een leuk idee om Jurgen op te wachten bij de grens! meteen een leuk moment om in contact te komen met andere W123 rijders! ben namelijk net nieuw in deze wondere wereld en lijkt me leuk om op deze manier andere mensen te leren kennen! ligt er alleen wel aan (zoals eerder aangetipt) wanneer en waar hij over de grens komt. woon namelijk in lwd, en aangezien ik student ben kan ik geen honderden euro's aan benzine veroorloven...bovendien ben ik bezig met een projectje om centrale deurvergrendelingin te bouwen in mn bolide (zie projecten Centrale Deurvergrendeling http://w123club.nl/component/option,com ... 2/catid,9/). maar als ik tijd heb ben ik zeker van de partij!!!!
gapnyst

Berichtdoor radjin » 11 nov 2006, 21:35

Ik kan niet komen maar een bijdrage leveren kan ik wel.Meld een bankreknr op de site voor een donatie.
Radjin
radjin

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 22:52

beste Radijn,
Ik wil best graag een giro of bank nr. vermelden maar omdat hier om een spontane actie ging van 250Petrolgrun en ondergetekende, (pas een dag) dus die informatie volgt later, ik heb zojuist een actie-aanmeldingsformulier bij Clini Clowns ingevuld, en gevraagd om suport voor wat betreft deze actie.
Maandag tijdens kantoor uren zal ik wederom contacten met deze organisatie.;)
Ik roep jullie dus op om te reageren en een kleine bijdrage te doneren, dus toezeggen via deze site.

CLINI CLOWNS !

Ad (Benedendijker)
benedendijker

Berichtdoor nik » 11 nov 2006, 23:19

Hallo,

Als je deze actie van de grond krijgt ben ik bereid om daar aan te doneren.
Ik kan helaas niet komen maar een paar centen voor het goede doel is zo gestort natuurlijk.;)

Ik zal het forum in de gaten houden, SUCCES!!!!

Groeten Nieky.
nik

Berichtdoor benedendijker » 11 nov 2006, 23:21

Geweldig, bedankt voor de hulp info volgt later.;)
CLINI CLOWNS
benedendijker

Berichtdoor benedendijker » 12 nov 2006, 00:06

Hoi mensen,
Ik zojuist even in mijn 300TD gaan zitten wilde de radio aan zetten geen probleem zou je denken mooi geluid kreeg ik te horen;) Clini Clowns:whistle:
Ad Benedendijker
benedendijker

Berichtdoor JohndeWinger » 12 nov 2006, 00:44

Voor mij ook het zelfde Ad
Helaas kan er niet bijzijn maar op een donatie vanaf deze kant kun je rekenen ;)

Gr John vanaf het Drentse Zuidwolde.

PS: Ik had een mooi bewegend plaatje van de Clini Clowns maar helaas werkt hier niet :angry:<br><br>Bericht gewijzigd door: johndewinger, op: 2006/11/12 00:02

Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Volgende