Vandaag heerlijk een dag gerommeld in de garage.
Mig/Mag apparaat nieuwe draad er op 0.6mm ,verse contacttip en een nieuwe gasfles apparaat eens goed afgesteld
200D om615 sloopblok de verstuivers en voor kamers verwijderd en de voorkamers ultrasoon gereinigd.
De verstuiver tester in elkaar gezet en wat bezig geweest met oude verstuivers testen.
ik had nog een nieuwe gereviseerde verstuiver liggen maar die popt al open op 95 bar ? sommige oude verstuivers poppen wel open tussen de 110 en 120 bar maar daarvan is het sproeibeeld weer niet goed.
Ik heb 4 Bosch nozzles besteld en een en een doos met shims om de verstuivers af te stellen helaas duurt dit nog enkele dagen voordat het binnen is.
Maar ik vraag me af of dat de manometer ook gekalibreerd moet worden? hoe wie wat of waar iemand ervaring mee?
Ik vind het zo vreemd dat een gereviseerde verstuiver voor een 200D al open gaat op 95 bar i.p.v. 115 ?
Met vriendelijke groet.
Peter