Hallo Leden!
Jurgen is weer terug
Ik ben van Essouira in 3 dagen naar huis gereden, gisteren in het begin van de middag kwam ik thuis, dus mij ergens opwachten kan niet meer..
Na 28500km gereden te hebben, met slechts 3 lekke banden, 1 nieuwe stabilizatorstang en 2 motorsteunen
heeft de 300TD een topprestatie geleverd. Betrouwbaarheid heeft deze W123 me compleet van overtuigd!
De cardan lijkt prima in orde, de rare trilling kwam van een slechte reserveband.
Wat een geweldig idee, echter jammer dat het zo laat van de grond is gekomen, voor 14 november was het ook niets meer geworden, dat is doordeweeks en dan denk ik dat de mensen toch echt niet naar de grens gaan rijden ivm werk de volgende dag.
Ik had het wel geweldig gevonden, al die W123's bij de grens.
Ik ben dan voor Harrie's idee, dan spreken we ergens af bijvoorbeeld maar dan hebben we wat meer tijd, dan laat ik de Saharagelber nog voor wat het is (niet wassen en alle spullen op het dak) en dan rijden we een symbolisch rondje bijvoorbeeld ergens in NL, wie weet een persfiguur erbij van de krant als iemand dergelijke connecties heeft.
Zoiets moeten we dan wel snel op touw zetten, want anders verouderd en verwaterd het geheel. Ik blij ook geen eeuwigheid met die spullen op het dak rijden natuurlijk
Dit koppelen met een goed doel is natuurlijk altijd nobel en ik ben daar natuurlijk voor in.
Koud hier in NL! Ik ben wel weer blij om terug te zijn, mijn huis is toch wat groter dan een 300TD
Jurgen