Beste W123 liefhebbers,
Ik weet dat het forum vol staat met dit ontwerp, maar kan de antwoorden niet vinden op mijn vragen.
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een W123TDT en mijn niveauregeling werkt niet 100% tenminste, hij werkt wel goed, staat mooi op hoogte, bij meer gewicht klimt hij mooi op niveau, maar zodra ik mijn auto een uurtje (of langer) niet heb gebruikt dan zakt hij bij de achterwielen naar beneden.
Bij het starten klimt hij weer omhoog en tijdens het rijden hoor ik soms een sissend geluid (bijpompen) bij het nemen van bijvoorbeeld drempels.
Ik weet dat mijn Mercedes gewoon op niveau moet blijven staan.
Het is immers geen Citroën
.
Op niveau blijven deed hij altijd ook goed, maar omdat mijn auto tijdens het rijden begon te dansen/stuiteren heb ik de hydraulische dempers vervangen door andere gebruikte dempers.
Ook de regelunit is vervangen omdat deze lekte.
Alles staat goed afgesteld en lekt geen olie.
Voor de start op 60cm. Na de start op 63cm van grond naar hoogste boogrand van het spatbord.
(zitten 15inch kroonkurkvelgen op)
1) Is er een simpele oplossing die ik over het hoofd zie?
2) Ik lees hier op het forum dat het de overdrukventiel kan zijn, maar is deze te repareren/reviseren? zit deze intern? Zo ja hebben jullie een adresje waar ik dit kan laten doen aub
3) Waar kun je nog eventueel betaalbare/ goedwerkende/ nieuwe /gerviseerde hydraulische vering kopen?
4) Ik las ergens dat iemand ze heeft laten reviseren in Hongarije. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.
Alvast bedankt.