Ik heb in Duitsland een toerenteller op de kop getikt. Dit weekend had ik alle onderdelen en ging ik aan de slag op mijn kombiinstrument aan te passen en op te frissen. Volgens een tip van hier op het forum alle wijzers geverfd met revell sm30, alle gloeilampen vervangen door led, de kmteller kabel vervangen, een nieuwe kabel getrokken voor de toerenteller en klaar is kees... dacht ik, want toen ik de wagen startte deed de toerenteller niets, ook de klok werkt niet, nogthans is er constante spanning op het kabeltje. Tot daaraan toe, die toerenteller vind ik erger. Ik heb de kabel aangesloten zoals ik hier heb gelezen op dit forum, de korte + aan de zekeringkast nr 12 en de langere naar de H stekker op het binnenspatbord, zie laatste foto. Heeft die Duitser mij bedot of deed ik iets verkeerd?
Voor:
- 2A794997-1475-4C42-94DD-E286C28A69A1.jpeg (2.85 MiB)
na:
- 2A794997-1475-4C42-94DD-E286C28A69A1.jpeg (2.85 MiB)
Aansluiting toerenteller:
- 2A794997-1475-4C42-94DD-E286C28A69A1.jpeg (2.85 MiB)