Na de motorrevisie de wagen aan de testkast gehangen. Ze rijd (reed) prima maar het benzine verbruik van 1 : 6,5 / 7 is wel wat veel. Komt bij dat het CO veel te hoog is en niet is af te regelen.
De potmeter op de ECU kun je verdraaien wat je wil maar daar gebeurd niets.
- IMG_5894.JPG (190.78 KiB)
- IMG_5893.JPG (152.51 KiB)
Op advies de ECU laten reviseren (EPS Elektronik Langelsheim Duitsland)
ECU terug geplaatst starten lopen en idd gelijk veel netter. Stukje rijden, na een paar honderd meter houd ze 2 keer in.
Dan een recht stuk gas er op, trekt als een lier en rijd wederom goed. Tot na een paar kilometer bij een stoplicht stopte ze er mee, draaide stationair nog wel maar geen reactie op gaspedaal.
Verdenk direct de nieuwe ECU, dus contact met EPS gehad, die sturen een andere op. De gereviseerde terug gestuurd blijkt in orde te zijn
De beide voorschakelweerstanden heb ik vervangen voor nieuwe, geen verschil.
De wagen start, maar slaat ook weer af.
Ik heb het benzinefilter vervangen incl. alle slangen en ook het filter in de tank. Tank is schoon!
Dit filmpje is van gisterenavond
Ik heb een nieuwe benzinepomp besteld deze is onderweg. Maar is dat de boosdoener? Relais schakelt gewoon
Kan de drukregelaar maar zo ineens stuk gaan???
Wat is dit waarom rijd ze niet meer?
Alle suggesties zijn welkom