Inmiddels ben ik helemaal rondom de auto gegaan met laswerk en ben ik er mee klaar. Bodem, dorpels, krikpunten ,
uiteraard onder de accu bak en het schutbord.
Alles in een paar laagjes strijkkit ,en overgespoten met steenslag beschermer.
Heb al 4 liter hollowwax overal ingespoten,
- accu bak schutboord.JPG (622.13 KiB)
- In de banden bak viel het nog mee
- banden bak.JPG (604.04 KiB)
- bodem links voor.JPG (683.78 KiB)
- gat waar het rubber in de dorpel, rechts achter gaat, was best nog wel in orde
- binnenscherm ra dorpelkop.JPG (670.89 KiB)
- dorpel kop rv passtuk.JPG (560.23 KiB)
- dremel werkjes.JPG (593.14 KiB)
- lastig stukje, moest met wat dikkere plaat gelast worden, moeren erop gelast aan de binnenkant, met extra plaatje om de stabilisator stang te bevestigen.
- koker balk stabilisatie stang.JPG (626.47 KiB)
- onderste boven lassen , ook lekker.
- koker eind binnendorpel.JPG (531.66 KiB)
- alvast wat tectyl ingespoten
- rechts voor open dorpelkop.JPG (637 KiB)
- hier is de buitendorpel los van de vloerplaat gerot, roestig plaatwerk weg gehaald.
- rv binnen dorpel vloer.JPG (744.67 KiB)
- buitendorpel met vloerplaat verbonden met proplassen, afslijpen en kitten, en dan de binnendorpel verbinden aan de vloerplaat
- rand rechter binnen dorpel vloer.JPG (678.09 KiB)
- alle binnen wielkasten , binnenschermen etc dorpels, in de kit en steenslag beschermer,
- binnenscherm links voor steenslag.JPG (34.4 KiB)
Ben nu bezig het interieur compleet te maken. Matten en de voorstoelen zitten er al in, tunnelbak, heb zover mogelijk een 1 cm rubberen mat onder de originele mat gelegd, maar ook omhoog tegen het schutboord, als extra isolatie omdat niet overal die anti dreun plaat zit.
- best nog wel een mooie mat
- links voor tapijt.JPG (41.7 KiB)
- ook best nog wel mooi en heel
- vloer tapijt achter.JPG (35.52 KiB)
tapijt van de dorpels is niks meer, helaas, maar voorlopig voldoet het.
de stoelen en achterbank is van een 81 model, b en c panelen zet ik ook over ivm gordels op de achterbank.
Wat er overblijft hou ik op voorraad want de andere T heeft het zelfde interieur.
Nu de auto omhoog staat wil ik preventief de stalen brandstof leidingen vervangen boven het achter subframe,
ook van de hydrolische vering, 1 draagarm is rot bij de bevestiging van de schokdemper, tank terug bouwen, nog een beetje hier en daar bodembeschermer spuiten ,
afijn werk zat.
Het streven is:
Op 2 februari verloopt de schorsing, dan gaat die weer in die fantastische oldtimer polis en dan heb ik nog 1 maand apk over om te keuren.
Maar dat gaat wel goed komen, neem nog wel 3 weken vrij in januari en dan zien hoever ik kom.
indien er tijd over is:
deuren goed beet pakken, achterklep, etc etc