Beste forumgenoten,
Alweer een tijdje zit ik nu in Duitsland en met een veranderde woon en werk situatie vind ik het lastig combineren met aandacht aan mijn 200D. Gedachtes gaan al langer naar de optie verkoop. Hierdoor zou ik graag eens een interesse peiling willen doen op het forum, om te kijken of het in de huidige markt überhaupt interessant is om aan verkoop te denken.
Sommige weten wellicht al e.e.a. over de auto, gezien de thread over de restauratie en het logboek.
In the kort gaat het om een W123 200D uit oktober 1977 van de 1e serie met aantoonbare 182dkm (momenteel). Deze heb ik zelf uit Duitsland geïmporteerd van de 2e eigenaaresse. Destijd (2017) had de auto 20 jaar stilgestaan. Bij de restauratie is er enorm veel vervangen, maar met behoud van originaliteit (enkele onderdelen daar gelaten). Aandrijflijn en interieur zijn alle origineel. Originele boekjes en historie aanwezig, incl. 2 sleutels. Het (althans voor mij) unieke is, dat het zo'n 'kale' uitvoering is, geen stuurbekrachtiging en geen schuifdak. Kleurencombi is Engels Rood (504) met een Bambus interieur. Auto is nieuw professioneel gespoten, alle deur rubbers en raamrubbers voor- en achterruit zijn nieuw. Er zijn nog veel meer nieuwe onderdelen, banden, remklauwen, uitlaat systeem, radiateur, accu, meer info over de auto staat ook in deze thread:
opknappen-van-w123-200d-english-rot-t21662.html
Mocht iemand meer vragen hebben of willen weten, stuur gerust een PM.
Ben benieuwd naar jullie gedachtes.