Het is nu 21 nov 2024, 22:58
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door jochemvde » 30 jan 2023, 13:57
Hallo allemaal,
Sinds begin november 2022 ben ik de blije eigenaar van een Mercedes 200 W123 uit 1979 (LPG). Daarnaast heb ik nog een 2CV uit 1987. De 2CV gebruik ik al jaren als dagelijkse auto. Maar het weer eist z'n tol; ik moet haar binnenkort flink onder handen nemen (roest). Daarvoor heb ik eindelijk een geschikte loods gevonden. Om toch de beschikking over een auto te hebben, heb ik de Mercedes gekocht. Ik wil zoveel mogelijk zelf aan de Mercedes sleutelen. Daarvoor heb ik als eerste het handboek gekocht. Onlangs heb ik beide V-snaren en de bougies vernieuwd. Een elektrische ontsteking heb ik laten inbouwen en de kleppen zijn gesteld. Op dit moment ben ik bezig met het opknappen van een originele trekhaak die ik in Duitsland heb gekocht.
Sommige klussen zal ik waarschijnlijk nog niet zelf kunnen doen. Gelijk maar een vraag: kent iemand een betrouwbare garage in de omgeving Arnhem-Nijmegen-Apeldoorn?
Net als bij het 2Cv-forum zal ik proberen ook in dit forum regelmatig berichten te plaatsen.
groet, Jochem
-
jochemvde
- Fresh Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 200
- Bouwjaar: 1979
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Bram Jansen » 30 jan 2023, 15:07
Welkom Jochem
-
Bram Jansen
-
door Stec » 30 jan 2023, 18:35
Welkom
Succes met de Benz
Oh Lord would you buy me a Mercedes-Benz
-
Stec
- Junior Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 200
- Bouwjaar: 1981
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
door RD500sec » 31 jan 2023, 13:00
Welkom, Jochem!
Het klinkt enigszins bekend in de oren, heeft een mede 2cv enthousiast je aangestoken met het MB virus?
Met vriendelijke groet, Richard
-
RD500sec
- Technisch adviseur
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 230TE
- Bouwjaar: 1982
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Keer terug naar Even voorstellen