Je moet inderdaad dit geval hebben wanneer je daar verder mee wilt komen.
https://www.amazon.nl/FreeTec-Vacu%C3%B ... B076KJ61SHZijn de kosten ook niet...
De aansluiting zit onder de motorkap op het spruitstuk van de motor... Daar vind je een verdeler met verschillende terugslagklepjes. De leidingen hebben allemaal een andere kleur(combinatie), indien het nog origineel is kun je dit opzoeken welke kleur naar de deuren gaat.
Van daaruit moet je met dit pompje alleen het deur circuit in onderdruk zetten als het lekt zie je uiteraard de naald op de meter teruglopen wanneer je stopt met pompen. Is het niet de terugslagklep die lekt moet je van daaruit systematisch verder naar binnen gaan zoeken. Kom je een onderdeeltje in de leiding tegen, schakelaar of rubber verbinding, dan achter deze verbinding leiding eraf trekken dat deel afdoppen en pompen en kijken of de druk blijft. Goed, weer connecteren en door naar het volgende onderdeel. Kan van alles zijn, poreus rubbertje/splitter, lekkende schakelaar etc.
Helaas moet er heel wat bekleding eruit gehaald worden, misschien zelfs de deurpanelen om alles te bereiken. Ook daar moet je dan even de juiste set lepels voor aanschaffen en ga dit niet met schroevendraaiers doen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/mmobiel-19x ... oductTitleHiermee kun je voor nieuwe verrassingen komen te staan dat sommige oude clips en of pennetjes zullen breken... +/- 40 jaar oud kunststof kan nogal broos en kwetsbaar zijn.
Ook handig om daar of de MB software te hebben op je PC of op zijn minst de VDH originale teilekatalog te hebben van jou pecifiek model.
https://mercedesclubs.de/teilekatalogeDaar staat het gehele systeem in afgebeeld in delen en eventueel part nummer als je wat nieuws nodig hebt.
https://mercedesclubs.de/teilekataloge/ ... lekataloge