[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
gordels 7 zitter : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 08 sep 2024, 04:31

gordels 7 zitter

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

gordels 7 zitter

Berichtdoor Jouko » 20 jul 2023, 10:52

Goedemorgen, voor mijn W123 300TD Kombi wil ik de 7 zitter gordels monteren, alle daarvoor benodigde voorzieningen zijn in 1981 door de fabriek getroffen, wellicht ook in de hemel maar die kan ik niet vinden. Ik heb de schaalvormige onderdelen waar het hondennet in kan hangen gedemonteerd en het lijkt mij dat daar de gordels gemonteerd worden in het hemeltje maar de het hondennet zat vast met M6 boutjes en de gordels hebben veel dikkere bouten. Wie oh wie weet waar de goedels van het 7 zitter bankje thuishoren in de hemel? Ik hoor het graag, dank.
Jouko
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 04 maart 2023, 20:24
Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron