door Henk Lith » 03 aug 2023, 14:51
Hoi Mathieu,, ja zachte heelmeesters maken maken wonden die niet lekker ruiken.
Mijn 200D is mijn eerste en eigenlijk ondanks dat ik vaak "vreemd" ben gegaan heb ik de 200D altijd als mijn! auto beschouwd zo'n type als dit rij ik al van 1970, deze 2e is 95% look alike van de eerste 200D, dat was ook een elfenbein.
vloer pookje, maar deze huidige van heeft extra een schuifdakje, en een electrische verwarming in de motor ingebouwd.
nooit gebruikt, ik weet ook niet eens of ie het doet.
Ik knutsel de laatste maanden met Rene, ook uit Utrecht en Gerard uit Werkhoven zo'n beetje om de 2 weken aan een van onze auto's Rene heeft in de 200D een andere motor van een later type ngebouwd, Gerard heeft in de 200D een 240 motor uit de /8 ingebouwd is soms woekeren met de ruimte inder de kap.
Maar is heel leuk om met z'n drieen aan de auto's te sleutelen gerard heeft een 4 kolomsbrug en aardig war ruimte naast zijn woning, Rene heeft een 2 kolommer onder zijn woning en de hele ruimte onder het huis praktisch,, mazelaars die jongens,, ik heb wel wat ruimte in de boxx op de lageweide.
Als je is tijd hebt, moet je een keer komen kijken man meestal knutselen we op de woensdag :o)
Groetjes weer Mathieu en tot ziens