MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:48

Reportage 2 Clini Clowns by 250Petrolgrun

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Reportage 2 Clini Clowns by 250Petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 11:49

Beste Leden en Gasten van deze Clubsite,

Het begon allemaal met een uit de hand gelopen emotionele reactie van Ad van Wassenaar(Benedendijker)die het gelijk wilde combineren met het kleppenstellen.

Wiebren Nieuwehuis hakte er gelijk op in door een bedrag per gestelde klep te doneren aan de CliniClowns.

Ad van Wassenaar (Benedendijker) werd hier zo blij van, en alle reactie van de Clubleden die hier positief op reageerden, dat hij op ieder forum onderwerp dit verhaal ging verspreiden als een virus.
Gelukkig greep Harry Puite in, en kon onze beste Ad van Wassenaar (Benedendijker) in bedwang houden.

En waar Kreeg Ad van Wassenaar (Benedendijker) nu weer lucht van? Hij rook ergens in brabant(boven aan de dijk) dat er een Saharagelbe 300TD richting Nederland kwam. Wederom sloeg zijn enthousiasme weer door en riep iedereen op om, midden in de werkweek naar grens overgang Hazeldonk te rijden en in een lange stoet van W123´s Jurgen naar huis te begeleiden na 3,5 maand in Afrika te hebben gezworven ( zie forum Reizen)

Maar ook deze actie ging niet op omdat, de lucht die Ad van Wassenaar(Benedendijker) rook, boven aan de dijk, de lucht was van een passerende Saharagelbe W123 300TD met Jurgen achter het stuur.

Maar alles kwam goed, Arie en Marion van Schie boden aan hun bedrijf beschikbaar te stellen als Mercedes-Benz W123 garage en moesten alles aan de kant zetten om 22 Mercedes-Benz W123´s plek te bieden. Nou en dat hebben zij gedaan hoor veel respect voor de Familie van Schie. Zij waren met recht Gastheer en Gastvrouw met in de assistentie hun zoon en dochter.

Ook kwamen er op het forum allerlei vragen waar de Euro´s naar toe moesten en, op wie zijn rekening.
Toen ben ik in aktie gesprongen met Harry en Ad dat het geld naar de rekening van de club moet maar, ook kon men contant betalen tijdens de CliniKleppen dag.

Ik 250Petrolgrun (Arno uit de Hofstadgroep) ben gaan bellen met diverse T.V. stations en de organisatie van de CiniClowns maar helaas niet een is er op komen dagen ondanks de positieve reactie.

Gelukkig zit ons hart op de goede plek en laten ons niet, hierdoor uit het veld slaan. In onze gedachte de doodzieke kinderen die wij een onvergetelijke dag gaan bezorgen door ons ingezamelde geld. Nu moet ik wel even melden dat voor mij dit best een emotionele reactie te weeg brengt. Wij met z´n allen bij elkaar voor dit doel, gaf mij een heel erg warm en saamhorig gevoel, en de sfeer die hierdoor werd gecreëerd was en is heel heel warm.

Nu heb ik zo´n beetje de regie in handen genomen en alle leden opgeroepen met Ad van Wassenaar, Jurgen, Harrie die zelf jarig was 53 jaar geworden(Lang zal ie leven) naar Texaco Knorrestein A12 te komen. om na een bakkie en wat Benz en Olie praat in colonne naar Pijnacker te rijden.

Ondertussen was Ad van Wassenaar(Benedendijker) druk met de organisatie CliniClowns om een grote vlag en een rode Clownsneus voor iedere Mercedes-Benz W123 te organiseren. Ook dit liep niet vlekkeloos namelijk; Ad had wel de rekening maar geen spullen dus, moest ad zijn W123 300TD aanslingeren en naar Den Bosch reizen om zelf alles te halen. Oorzaak slechte koerier bij de CliniClowns.
Gellukig liep alles weer goed af en hadden wij zoals jullie in de al eerdere geplaatste reportage´s van andere leden die ook aanwezig waren kunnen lezen dat het een Super dag is geweest.

Met dank aan ALLE W123 Clubleden die deze aktie en dag mogelijk hebben gemaakt. Ook de gene die niet konden maar wel wilden komen.

P.S. de foto van onze echte eigen CliniClown, Ad van Wassenaar(Benedendijker)

Leve de Koningin Arno uit de Hofstad(groep);) <br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2006/11/19 13:28

250petrolgrun

Antwoord:Reportage 2 Clini Clowns by 250Petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 11:58

De Colonne CliniBenzen herkenbaar aan de rode neus op de ster.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:00

Zo ziet een Clini-Benz er uit:laugh:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:02

Een Paar Clini-Benzen

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:07

Een ieder luisterd aandachtig naar de toespraak van Ad van Wassenaar(Benedendijker)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:08

Toespraak en dankword voor de Familie van Schie

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:10

Kleppenstellenvoor een goed doel: Vrolijker kan niet Govert

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:13

Niet alleen de kleppenwerden gesteld maar ook de ontsteking werd op tijd gezet zonder boterhammenzakjes OH JA JOH JA.....:P

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:17

Mijn vrouw gebruikt die dingen heel ergens anders voor (wasknijpers) hier op de afbeelding een M110 motor.

Wiebren stelt kleppen met wasknijpers en zijn vrouw hangt de was op met Tyraps hahaha:woohoo:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:20

Een tervreden man waar van je zojuist de M110 280 motor met wasknijpers zag. Toen hij zijn auto starte....wat loopt ie mooi zeg na het stellen:)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:23

Wiebren druk aan het stellen aan de auto van Arie van Schie. Daar moest een hoop aan gesteld worden. Wat zal arie weer lekker rijden.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:26

En niet te vergeten de CliniClown-Hond van Piet Penning van de Hofstad(groep) die menig kind en clublid heeft vermaakt met zijn houteblokje die hij door de hele loods schoof met zijn neus:woohoo: :woohoo:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:30

Zie ik hier een potencieel lid van de club:huh: Die krijg ik ook wel in en W123. Dit is Albert vriend van mij ook Hofstad(groep)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:32

Ook was er nog een vreemde EEND in de bijt.
Dit is het erfstuk van de Familie van Schie hun trotse bezit.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 12:36

We eindigen met de foto van de auto van Jurgen die niet werd ontzien in Afrika.

Voor de Gene die de hele foto reportage willen stuur een mailtje naar: arno.langendam@orange.nl

250petrolgrun

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 19 nov 2006, 13:01

Arno,

Leuk en pakkend verhaal en prachtige foto's en je had jezelf er gerust even bij mogen zetten, in dit geval is dat geen zelfbevlekking...!! Of is die foto mislukt, die ik van je genomen had?

Oh ja Joh??
oh ja??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Oh?!

Nog éénkeer speciaal voor jou!! En euh... je moet andere sigaren gaan roken, die van jou ruiken naar frituurvet man, BAH:sick:

Groeten en in kijk weer uit naar een volgende ontmoeting, ergens in het land!!

Gr :ohmy:;)<br><br>Bericht gewijzigd door: JerommekeOhjajoh, op: 2006/11/19 12:03
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor Harrie » 19 nov 2006, 14:09

Beste Arno...toch even een kleine correctie in jouwn verhaal, ik was inderdaad jarig, maar geen 54...maar 53...scheelt toch weer een jaar...
Voor de rest, een prima verhaal, zal eerdaags ook even bekend maken wat de eindstand is van de donaties.
Arno...ik zie de 150 fotos met belangstelling tegemoet,
je kent mijn mailadres?...harriepuite@msn.com
Groetjes, en bedankt voor de gezellige dag..Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor 250petrolgrun » 19 nov 2006, 14:30

Sorry Harrie,

Foutje is in middels hersteld en de foto´s zijn onderweg.

Leve de Koningin, Arno uit de Hofstad(groep)
250petrolgrun

Berichtdoor jotiba » 20 nov 2006, 12:37

Beste Arno,

Ik vond het een bijzondere ervaring, de clini clown kleppensteldag bij ARIE in Pijnacker. Ik ben meer dan een tevreden man (zoals jij schreef) die heeft geleerd hoe ie de kleppen van zijn Mercedes (waar vooral zijn vrouw in rijdt!)moet stellen. Wat ik bijzonder aangenaam vond, was de sfeer en het gevoel van kameraadschap. En hoewel er altijd een paar mensen uitspringen die zoiets mogelijk maken zoals Ad, Arie, Wiebren, Arie (om er maar een paar te noemen) draagt iedereen zijn steentje bij aan de bijzonder plezierige sfeer. Ik voelde mij snel "thuis" in deze club.
Dank dus aan allen die er waren en speciaal toch nog een bedankje aan Marcel die mij op plezierige en kundige wijze heeft geleerd hoe je de kleppen van mijn Mercedes moet stellen.

Arno, ik wil ook graag alle foto's ontvangen. Mijn adres is: j.c.barnhoorn@hccnet.nl

Groeten, John
jotiba

Berichtdoor benedendijker » 20 nov 2006, 21:21

Beste Mercedesvrienden,

Ik heb begrepen dat er weer enkele mensen een donatie hebben overgemaakt, maar er moet toch minimaal het dubbele bedrag uitrollen dan dat wij zaterdag bij een hebben gebracht.
Als nu alle leden die zaterdag niet aanwezig zijn geweest of nog niet hebben gedoneerd voor Clini Clowns
Ik schat dat als deze leden twee euro's overmaken voor een organisatie die deze zieke kinderen weer even blij maakt.
Kom op vaders en moeders laat jullie hart eens spreken
wat is nu twee Euro een liter super of twee liter diesel.:dry:

Ad(benedendijker)

benedendijker

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto