MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:45

Handige klepveerlichter

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Handige klepveerlichter

Berichtdoor MarceldB » 29 nov 2006, 22:33

Ik kwam deze klepveerlichter tegen op Ebay en kon het niet nalaten hem te kopen. Gelijk even getest op de kop van een Honda CB750. Die is wat krapper dan een M110 kop en het werkt perfect!

Dus klepveren lichten zonder de kop te demonteren is hier simpel mee mogelijk.
Dat apparaat waar Jeroen laatst zijn veren mee heeft gelicht werkt niet bij een M110, omdat de nokkenassen gedemonteerd moeten worden bij het lichten der veren.

MarceldB

Antwoord:Handige klepveerlichter

Berichtdoor MarceldB » 29 nov 2006, 22:34

MarceldB

Berichtdoor Robert » 30 nov 2006, 02:27

En wat zo iets kosten dan?

Groet Robert uit AP;)

Robert

Berichtdoor MarceldB » 30 nov 2006, 10:25

Ik heb er 25 euro voor betaald. En de verzendkosten zijn 11,50. Maar als je meer dingen koopt, dan blijven de verzendkosten gelijk.

Ik heb hem hier gekocht. Daar heb ik ook een compressiemeter, een spiegel op flexibele hals en een stroboscopplamp gekocht. In Duitsland heb je wel meer van die leuke shops, waar je interessante spullen kan kopen voor weinig.

www.sh9shop.de
MarceldB

Berichtdoor Robert » 30 nov 2006, 18:48

Nou dat valt inderdaad wel mee, allen de “lidl�doppen doos staat hier voor €100 en da’s weer een beetje duur, maar de link van deze site gelijk in mijn W123 map gedaan, Bedankt

Groet Robert uit AP;)

Robert

Berichtdoor jcruit » 30 nov 2006, 20:26

Goeie shit! Dat is een mooi universeel apparaatje. Jij weet wel waar je spullen moet kopen he! Ik weet wel dat mijn klepveertang een stuk duurder was!

Groeten,

Jeroen
jcruit

Berichtdoor MarceldB » 30 nov 2006, 22:41

Ik snuffel nog weleens op Ebay rond naar leuke dingen en liep deze tegen het lijf. Zo kom je nog eens aan spullen B)
MarceldB

Keer terug naar Techniek