[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gezellig uitje naar Bram : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:36

gezellig uitje naar Bram

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

gezellig uitje naar Bram

Berichtdoor Wiebren240D » 02 dec 2006, 16:33

hallo jongens

ik ben 2 dagen naar Bram in Kerkrade geweest.

ja waarom er moest wat gelast worden aan mijn auto. en er zitten daar nogal wat handelaren in Mercedes onderdelen.

ik denk gelijk van de gelegenheid gebruik maaken en overal even kijken of er nog wat te haalen valt.
bij die ene slooper daar in Aaken zijn genoeg W123 onderdeelen te koop je kan het zo gek niet op noemen of hij heeft het wel

groeten Wiebren Nieuwenhuis
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:gezellig uitje naar Bram

Berichtdoor Motormongool » 02 dec 2006, 16:44

Dag Klepstel-Guru B) Je post heeft me erg benieuwd gemaakt. Kun je meer info geven over 'die ene slooper daar in Aaken' ?? ook ik ben nog op zoek naar het 1 en ander, en heb er graag een dagje voor over om daar eens rond te kijken ! (gecombineerd met een bezoekje aan het pitoreske Limburg natuurlijk ;)
Als jij zegt dat die sloperij wel wat is heb ik er alle vertrouwen in :P

Dus een naam van die sloperij,adres, telefoonnummer of routebeschrijving. Van mij part een nummer/naam van iemand die anders wel weet waar die sloperij in Aachen zit, het is best wel een grote plaats.

Ik zie je reactie met interesse tegemoet.

Groet, André
Motormongool

Berichtdoor Wiebren240D » 02 dec 2006, 20:00

Hallo Andre

bel Bram even die wijst je zo de weg daar in Aaken ik weet het ook niet waar het precies is.

en zijn naam hier is bluemoon me.

en zijn telnr 06 51938362
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor JeroenW » 03 dec 2006, 17:12

Heren,

Misschien is het handig om dit soort infomatie hier op de site in een van de bestanden op te slaan. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die wel wat van een sloop nodig hebben en een goede sloperij is nooit weg lijkt mij.

Groeten Jeroen
JeroenW

Berichtdoor Coupe280 » 03 dec 2006, 17:37

ik heb al verschillende keren van die sloper in aken gehoord hier op het forum.
maar niemand heeft nog ooit de naam en adres kunnen zeggen.
vind ik toch vreemd?? hij bestaat toch wel???
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja

Berichtdoor Mercedes W123D » 03 dec 2006, 18:15

Hoi coupe 280, deze sloper bestaat wel ik weet alleen zijn naam niet. Kijk op de pagina "te koop aangeboden of gevraagd" :whistle: :whistle:

Groet van Pierre oet Ech<br><br>Bericht gewijzigd door: Mercedes W123D, op: 2006/12/03 17:24
Mercedes W123D

Berichtdoor Wiebren240D » 03 dec 2006, 19:53

Hallo Jongens

die slooper bestaat echt wel hoor.

maar zijn naam en adres Sorry heb ik niet aan gedacht was wel handig geweest maar ik denk dat Bleumoon me het wel weet die komt er wel vaaker net als de velgen die hij heeft op gehaald voor de winterbanden liggen mooi bij hem thuis te wachten op de volgende eigenaar

groeten Wiebren Nieuwenhuis
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor bluemoon me » 05 dec 2006, 19:37

Dag wiebren,

Ben ik toch blij dat je het ook gezien hebt.
volledigheidshalver kun je ook kijken op routenet/routeplanner lieblichstrasse Aachen.Dan lijkt het mij makkelijk te vinden. ook voor de mensen uit de omgeving zelf.

groetjes Bram ut Limburg.
bluemoon me

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto