MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 11:06

Mercedes, of iets leuks gespot!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Antwoord:2 leden in 2 dagen gespot!

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:29

Beste Leden,

Het is zo ver....eindelijk het stuk schrijven, komt ie:blush:

Ik lees hier op de clubsite veel over Job, Jerommeke, Jeremy, Klafra, JanBenz1 enz enz....
Nu moest ik voor mijn werk naar Friesland en Groningen en na het lezen van dit topic van Jerommeke Oh Ja Joh leek het mij wel leuk om een paar van die Noorderlingen op het plaatje te krijgen en, dit op het forum te zetten.

Beste Noorderlingen wees gerust, ik ben niet in de roze buurt van Groningen geweest hahahaha:blush:

Wat mij opgevallen is, dat ik in Friesland geen een oude Mercedes-Benz ben tegen gekomen. Jammer had nog wel willen zwaaien naar JanBenz1 en ik natuurlijk kijken naar alle Ariva bussen maar nu lees ik net ergens op de site dat hij griep heeft. En ik heb nu een stijve nek van het kijken in die bussen:pinch:

Wat betreft Groningen,

Daar zijn een hoop oude Mercedessen:woohoo: Dat maakt je wel blij:cheer:
In de Hofstad zie je ze niet zoveel hoor!:dry:
Het werk liet het niet toe dat ik wat leden kon gaan bellen die daar wonen en langs te gaan. gelukkig heb ik wel alvast Job ontmoet zoals jullie in eerder geplaatst topic kunnen lezen.

Nou ik ga nu maar over op het plaatsen van de foto's:unsure: :blink: :ohmy: :blush: :whistle:

Deze ben ik als 1e tegen gekomen bij een school de HAMRIK in de Heinsiusstraat

Het is een W123 240D uit 1983

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:30

achterkant

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:32

Het leuke aan deze auto is dat hij alles op de hoedenplank heeft wat in andere topic's is beschreven hahahah WC-Rol-Hoed en Hond:laugh: :lol: :cheer: :side: :woohoo:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:34

Geheel onverwacht om de hoek in de Oldebarneveldlaan een W114 200D uit 1973

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:35

Zij achterkant

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:38

Op de weg terug naar het werk om de DG op te halen met Camera op de buik al rijdend (helaas bewogen) een W123 250 uit 1979 met een grijze man achter het stuur die heel statig aan het genieten was van zijn W123 250;) op de Westersingel

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:41

Even Later kom ik de hoek om op de Paterswoldeweg zie ik in eens een groene W123 300TD uit 1981.
Boven op mijn remmen gevaren lichten aan en hupsakee foto's maken:P Kijk eens naar de gezichten van de mensen bij die auto:laugh: :lol: :woohoo: :blink:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:48

Zo nu de DG maar gaan halen want we moeten naar Landgoed Lauswolt in Beetsterzwaag.
Dineren 8 gangen, sigaren, rodewijn enz enz heel gezellig met collega chauffeurs tot in de late uurtjes.
Vanmorgen om 06:15 op lekker douchen fantastisch ontbijt en hup om 08:15 weer naar Groningen om de DG af te zetten.
Zo nu had ik 2 uur vrij om naar de TOPASBRAUNER te gaan bij Garage van Kampen, een prima zaak voor mensen in het Noorden om met hun W123 of ander oudspul.
De man kan lassen als geen ander.;)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:50

Leuk he zo'n werkpaard of studie huis:laugh:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:53

Wat ik eigenlijk vergeet te vermelden is, dat ik op weg naar Groningen om 08:30 uur op de A7 HMP 173.6 een gezin tegen kwam met hun W116 280SE op LPG uit 1978 het was en mooi gezicht ben er even achter blijven hangen.....Wat een mooi uitzicht:)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:56

Tja het was een geweldige dag en ik moest even met Job samen op de foto.
Te weinig tijd te veel te bepraten komt wel goed een volgende keer.:(

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 dec 2006, 23:59

En op de terugweg kom weer van alles tegen.
De remmen hebben het zwaar gehad in Groningen....Pfffffffff:pinch:

Hier weer een W123 250 uit 1977 in de Noorderstationsstraat:)

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 dec 2006, 00:03

Maar wat gebeurde er een paar meter later??:ohmy: :ohmy: :blink: een Prachtige W116 350SE uit 1973 op LPG de Gele 250 rijd overgens ook op LPG.

Gelukkig was de beschermhoes er af gewaait zo dat ik de auto op het plaatje kon zetten.:lol:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 dec 2006, 00:09

Nou helemaal in mijn nopjes ben ik bijna op de bestemming om de DG weer op te halen om naar het zuiden te gaan, kom ik op de Peizeweg weer een W123 250 uit 1978 op LPG tegen. En! hij staat op winterbanden:cheer:

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 dec 2006, 00:11

Nou dit was dan het verslag van een bezoek aan het Noorden en wat denk je bij het binnenkomen in de parkeergarage staat er een W116 in de rij.
Die wil er denk ik ook bij horen:woohoo:

Leve de Koningin, Arno uit de Hofstad(groep)

250petrolgrun

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 08 dec 2006, 01:56

Tsjonge jonge jonggeeeee Arno,

Jij moet wel een gevaar op de weg zijn man, maar wat leuk dat je zo in het leven staat!!! Heb je Rutger Houwer nog gezien?? die woont in die witte boerderij rechts achter Lauwerswold!!

Hé even onder ons, die hoes was er niet afgewaaid, zeker?? Die heb jij er zelfstandig wild van af getrokken voor de foto en toen snel weg gereden natuurlijk ;)

Verdorie anders was ik ook even bij jullie geweest vanmorgen, maar mijn afspraak ging niet door dus jammer!! En Job beste vriend, je staat er weer eens prachtig op!!

Gr Jerommeke
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 dec 2006, 09:39

Hee Jereommeke,

Nee heb Rutger niet gezien wel jammer want ik had wel ff soldaat van oranje willen spelen hahahhaah:laugh:

250petrolgrun

Berichtdoor benedendijker » 08 dec 2006, 12:19

:) Hé Arno ben je door min.van Fin, ingehuurd om alle belastingvrij Benze in Nederland in kaart te brengen.
Ik, Neen; wij moet ik zeggen beginnen te vermoeden dat je aan het spioneren bent voor het bewuste Ministerie.
Inspecteurs doen dat ook altijd beschermhoezen van de auto aftrekken of ze wel motorrijtuigenbelasting betalen.
VAN af nu zet ik mijn 300TD in mijn garage, tenzij je mij even een belletje geeft als Brabant aan de beurt is voor je inspectiebeurt.
Dus een tip voor alle 123 rijders in Nederland (behalve in het Noorden want die zijn al aan de beurt geweest)parkeer je 123 achter het huis of nog beter in je geblindeerde garage.
Of doe net als ik met mijn 114 type, plaats hem diep inbij een of andere boer, daar komen die gasten van het Ministerie toch niet met hun zwarte lakschoentje's, ze als de dood dat ze vuil worden want schoenen poetsen mogen ze niet declareren.:) ;) :whistle:
Dus Arno even aub bellen als je met die DG naar Brabant komt.

Tot Hé houdoe Hé

Ad(Benedendijker
benedendijker

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 dec 2006, 22:09

Beste Ad,

Morgen ben ik in het oosten van het land voor de W126 280SE ff inrtieurtje halen.

Dus leden wees op gepast in het oosten.........:whistle:

Het foto toestel gaat mee hahahaaaaa:laugh: :lol: :cheer: ;)

250petrolgrun

Berichtdoor benedendijker » 08 dec 2006, 22:19

Das een hele opluchting voor ons Brabanders dat die spion in het Oosten verblijfd.

Tot Hé houdoe Hé

Ad(Benedendijker)B) :whistle:
benedendijker

VorigeVolgende

Keer terug naar Van alles en nog wat....