[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
radiateur : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:52

radiateur

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

radiateur

Berichtdoor henkb » 10 dec 2006, 23:42

Wat zal een nieuwe radiateur gaan kosten voor een 200 benzine.
De mijne lekt af en toe een beetje.
Ik wil toch mijn 123 in een keer door de rdw keuring krijgen en een goede betrouwbare auto van maken.
henkb

Antwoord:radiateur

Berichtdoor Semrick » 11 dec 2006, 00:18

Hallo Henk B (familie van Ali?)

Een nieuwe radiateur zal vanaf 200,- euro gaan kosten.
Een gebruikte zul je wel voor minder kunnen vinden maar die kan na een paar dagen ook weer gaan lekken.

Kijk maar eens op http://www.hbase.nl/
Dit is een hele handige site als je onderdelen zoekt. Als je je kenteken invoert weet het system precies welk type je hebt. (werkt helaas niet bij ingevoerde kentekens. Dan zul je het zelf moeten doen.

Van de W123 kun je er bijna alle onderdelen vinden. Handig als je wilt weten wat het ongeveer gaat kosten.

Gr. Eric
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Semrick » 11 dec 2006, 00:20

foutje dubbel bericht.<br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2006/12/10 23:53
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henkb » 11 dec 2006, 00:30

Ja, geen familie van ali b.
200€ voor een nieuwe is veel geld, maar 100€ voor een gebruikte die inderdaad na 2 dagen kan gaan lekken is ook veel geld.
Goeie tip www.hbase.nl
Denk dat ik toch voor een nieuwe ga, want ook een radiateur gaat kapot als het niet uit komt.
henkb

Berichtdoor MarceldB » 11 dec 2006, 01:07

Zoek eens met Google naar Groenewold Techniek Wageningen. Die man repareert radiateuren en is een echte vakman. Die heeft van mijn motorfiets een schier onmogelijk te repareren oliekoeler dichtgemaakt.
MarceldB

Berichtdoor Topasbrauner » 11 dec 2006, 11:46

Jongens toch een nieuwe origineel MB Behr radiateur kost 120 euro, met of zonder oliekoeler. Als jullie die prijzen niet krijgen,. moet je mij maar even bellen. Ik hoor hoier zo vaak van dat soort gekke prijzen. En een gebruikte radiateur komt er bij mij al helemaal niet in. En dan voor 100 euro? eerder een tientje ofzo, om mee thuis te komen.

mvg, Job 06 47 252 474
Topasbrauner

Berichtdoor gapnyst » 11 dec 2006, 13:28

Ik heb hier idd ervaring mee...

gebruikte radiateurs zijn een absolute afrader, voor je het weet sta je stil langs de weg met een oververhitte motor!

Mvg Gijs
gapnyst

Berichtdoor Robert » 11 dec 2006, 16:08

Precies sommige dingen moet je gewoon nieuw kopen, anders blijf je kl…….en :blush: :( :angry: :pinch: :S

Groet Robert uit AP ;)

Robert

Berichtdoor henkb » 17 dec 2006, 18:35

Ik heb vorige week een nieuwe besteld.
Dan ben ik er ook weer voor jaren vanaf.
Begin deze week kan ik hem ophalen.
Kost 200€ bij de mb dealer hier in de beurt.
henkb

Berichtdoor Reinout » 20 dec 2006, 15:15

IN amsterdam bij de raditeur service heb ik een nieuwe voor 120 e gekocht, voor een 240D. Niet origineel Mercedes, wel nieuw! 2e hands zou ik ook niet doen, zeker als zo'n ding op de sloop staat gaat het roesten hard, je mag blij zijn als je het eind van de straat haalt!

Mvg
Reinout
Reinout

Keer terug naar Techniek