Administratief medewerker op een afdeling die zich bezighoud met alles wat er op, aan of in een politiebureau kan zitten.
Daar houdt ik me bezig met zaken als storingen, onderhoud, inrichting.
Ben het wel megazat na 7 jaar, wat kunnen ambtenaren enorm zeiken!
Dus als er anderen zijn die iemand kunnen gebruiken die administratief erg sterk is, maar ook 17 jaar verkoper/bedrijfsleider is geweest houdt ik me aanbevolen.
Ik viel in 1e instantie niet voor de W123, maar voor de W116. Als klein kind vond ik vooral de dubbele chromen bumpers mega gaaf. Die W116 is altijd blijven hangen in mijn geheugen.
Op een gegeven moment had een (ex) schoonvader zo'n wagen en ik werkte voor hem. Vaak in gereden. Toen bekoelde het een beetje, want die wagen zat vol gaten (spreek ik toch al over 15 jaar geleden) en de stoelen vond ik bepaald niet lekker zitten.
Maar 1.5 jaar geleden borrelde het ineens weer op en ik had eens een keer wat te besteden. kocht er dus eentje, maar ook die bleek erg slecht. Na 6 mnd alweer geloosd.
Toen kwam ik mijn huidige W123 tegen, maar liet ik in eerste instantie links liggen.
De kleur vond ik niks en juist nu wordt ik daar meestal positief op aangesproken
en de beige bekleding deed het 'm ook al niet.
Na 3 maanden stond dezelfde wagen nog steeds te koop. Toch eens beter bekijken en het machtige M110 blok lag erin!
Twee dagen later was ik al klaar met deneken en een week later reed ik ermee rond.
Gebruik hem dagelijks wel, maar met sneeuw en ijzel zal ik hem laten staan.