door Topasbrauner » 14 dec 2006, 19:58
Hee Semrick,
Ik krijg een deja vu, hoe zou dat nu kunnen. Op alle foto's met roestproblemen van jouw wagen zie ik dezelfde plekken waar mijn ouwe bruine ook rtotaal weg was. Uit welk jaar komt die van jou?
Ik moet zeggen dat jij het heel goed aanpakt. Precies dezelfde methode als ik destijds, zooi eruit, nieuw inlassen, strijkkit, en ik ging toen verder met rx5 en rx10 (kan op zichtbare plekken ook op kleur).
Aan de onderkant waar de spatborden via zo'n tussenplaat samenkomen, is het eigenlijk nog steeds een zootje bij mij. Ik heb niet de originele vormen ingelast wat jij wel doet, maar gewoon de boel zo bewerkt dat het past en vooral niet meer roest. Volgens mij ben ik zelfs een plaat/strip helemaal vergeten, die zou dan nog ergens in Witteveen moeten liggen, ik zal eens kijken bij een andere 123. hoe dat zit.
Bij mijn 114's valt mij op dat ze achter de spatschermen lang zo slecht niet zijn als menig 123's.
En je hebt helemaal gelijk, daar kun je dikwijls de oorzaak van natte voeten zoeken!
Heel veel succes verder, gelukkig neem je je tijd. Blijf vooral foto's maken ter lering!<br><br>Bericht gewijzigd door: Topasbrauner, op: 2006/12/14 18:59